lifestyle

Five Things I Love #3 – Juni 2015

five favorites 1

Een ‘Five Things I Love’ -artikel is al een hele tijd geleden, dus vandaag is het er wel weer tijd voor! Ik vind deze artikelen altijd erg leuk om te maken! Ik vertel je vandaag onder meer over mijn favoriete lipproduct, favoriete schoenen en favoriete liedje.

five favorites 2 five favorites 3Allereerst twee roze producten: De Soft Matte Lipbalm van de Hema (Kleur 03) en een bodylotion van Skin Treats.
De Soft Matte lipbalm zag ik echt op elk beautyblog verschijnen en ook bleek de kwaliteit erg goed te zijn! Ik koos voor nummer 03. Een roze, opvallende kleur. Een echt zomerkleurtje! Ik heb deze echt heel vaak gedragen afgelopen tijd! Het pigment is super en ook blijft de lipbalm erg lang zitten!

De ‘Damn! Look at my body.’ bodylotion kocht ik een keer bij de Big Bazar. Hij heeft een hele zoete geur: Rasberry en bubblegum! In de lente/zomer houd ik altijd erg van zoete geuren! Ik gebruik de bodylotion elke avond voordat ik ga slapen en dan is mijn huid ’s ochtends heerlijk zacht! Soms gebruik ik hem ook ’s ochtends. De geur blijft zachtjes aanwezig de gehele dag. Ik ben echt fan van dit product en mijn moeder ook! Ik kocht voor haar ook een tube en zij vindt hem ook heerlijk en gebruikt hem iedere dag!

five favorites 6 five favorites 7 Mijn vorige leren jackje kreeg ik toen ik in groep 8 zat. Dat is nu zo’n vijf jaar geleden (Ik ben nu geslaagd voor m’n havo…) en nu was ik hem toch echt zat. De kwaliteit was nog steeds erg goed en ook zat hij nog als gegoten, maar ik wilde gewoon wat anders. En dit leren jackje van de CoolCat liep ik eigenlijk gewoon op het lijf in de sale. Hij kostte 15 euro (als ik het goed heb) en ik vond hem echt perfect dus even later stond ik bij de kassa! Hij heeft een ronde hals, wat ik zelf altijd erg mooi vind en ook zit er een gestikt patroontje op. Dit maakt hem net een tikkie specialer! Deze zal ik nog lang met héél veel plezier gaan dragen!

five favorites 8 five favorites 9 five favorites 10

All Stars, ik ben er dol op! Laatst heb ik een heel artikel gewijd aan een nieuw paar (klik hier voor dat artikel). Maar deze witte hoge All Stars zijn de laatste tijd toch wel écht favoriet. Wit is zo lekker makkelijk te combineren. Ze kunnen echt overal bij! Wel ben ik van plan om m’n nieuwe paar de komende tijd wat meer te gaan dragen. Dat vind ik echter echte zomerschoenen / lekker-weer-schoenen, terwijl dit witte paar altijd kan. Favorietje!

Ik post weleens favoriete liedjes van het moment, maar op het moment heb ik één echte favoriet! Ik ben sinds Camp Rock al fan van Demi Lovato en van Olly Murs sinds hij X-Factor won. Deze twee in een duet is echt pure perfectie in mijn oren! Wat een heeeeerlijk liedje is dit! Dit is echt mijn zomerhit van 2015!

Five favorites 11

Dit zijn voor mij echt favorieten van het moment! Wat is jouw favoriete liedje op het moment?

Liefs,
Stacy

Een gedachte over “Five Things I Love #3 – Juni 2015

Geef een reactie

