lifestyle

The ‘I Love Summer’ Tag! ☼

palm trees - we heart it

Na de hittegolf van afgelopen week achter de rug te hebben, kunnen we dit wel eindelijk zeggen: HET IS ZOMER! Maar oké, niet te optimistisch, want we leven nog altijd in Nederland. Echter zijn de verwachtingen voor komende dagen ook wel oké en warm! Dus de bikini’s en korte broekjes hoeven de kast nog niet in! Omdat de zomer nu toch wel echt is begonnen, vond ik het wel leuk om de “I Love Summer” tag in te vullen!

candle summer we heart it

1. Wat is je favoriete ijsjessmaak?

Als het om Italiaans schepijs gaat, kies ik vrijwel altijd voor meloen! Dat is echt mijn all time favorite! Ook kies ik vaak voor citroen en mango vind ik ook erg lekker! Ik kies in het algemeen vaak fruitsmaken, lekker fris!

2. Welke kledingstukken vind jij ’s zomers onmisbaar?

Korte broekjes, zwierige jurkjes, croptops en skaterskirts. En bikini’s!

3. Wat is je favoriete zomerse drankje?

Simpel watertje doet het eigenlijk altijd wel goed! Ijsthee, verse jus d’orange en een colaatje waardeer ik op z’n tijd ook heel erg. Vooral als het echt ijskoud is. Wanneer het begint af te koelen ’s avonds, vind ik een verse muntthee erg lekker!

sea waves - we heart it

4. Wat is je lievelingsactiviteit ’s zomers?

Zonnen & Zwemmen! Ook lees ik in de zomer veel meer, omdat ik dan meer tijd heb. Ik vind lezen erg leuk en ontspannend, maar ik neem de tijd er nooit voor. In de zomer verslind ik boeken!

5. Hoe ziet jouw typische zomerse make-uplook eruit?

Als het wat warmer wordt, draag ik een getinte dagcrème, doe ik mijn wenkbrauwen en breng ik een mooie highlighter en een likje mascara aan! Als ik wegga, poeder ik m’n gezicht nog wel af met een matterende poeder. Ook ben ik niet vies van een mooi zomers kleurtje op m’n lippen!

6. Wat is je favoriete zomerse liedje?

In mijn laatste Five Things I Love vertelde ik al over m’n favoriete liedje van het moment. Up van Olly Murs en Demi Lovato! Dit vind ik een heel zomers liedje. Ook staat Summer Paradise van Simple Plan elke zomer op de repeat. De muziek van Juanes vind ik in de zomer ook heel erg fijn. Hele ‘zwoele’ Spaanse muziek, i like!

7. Welk zomers gerecht eet je het liefst?

Ik ben zelf fan van salades en dan vooral van quinoa salades! Ook is een barbecue op een warme zomerdag erg lekker en vooral erg gezellig. Stiekem vind ik het marshmallows roosteren na het eten het állerlekkerst!

8. Wat is jouw ultieme zomer Do It Yourself?

Ik ben niet heel erg van het DIY’en. Wel ben ik bezig met een soort scrapbook en heb ik een Wreck This Journal (link). Dat vind ik zelf erg leuk om in de zomer te doen. Ook kleur ik soms in een ‘Volwassen Kleurboek’ van de Action.

9. Wat voor geurtje draag je ’s zomers?

Ik wissel eigenlijk elke dag van geurtje. Echt élke dag. Ook wissel ik nog weleens met bodymists en parfum. Maar meestal ga ik wel voor parfum. In de zomer draag ik vooral zoete en frisse geuren!

beach - we heart it

10. Welke plannen heb je voor de zomer?

Ik vertrek 22 juli met m’n ouders en broer richting de streek Andulusië, Spanje. Deze streek ligt in het zuiden en we gaan naar het plekje Roquetas de Mar! Daar verblijven wij een weekje en dan komen we weer terug! Ik heb hier echt heel veel zin in! Cultuur opsnuiven, maar ook heel veel relaxen aan zee en het zwembad. Verder gaan we ook nog wat dagjes weg. Maar ik ga vooral heel veel genieten na dit schooljaar! Ultiem genieten!

Wat zijn jouw plannen deze zomer?

Liefs,
Stacy

Alle foto’s komen uit mijn WeHeartIt Collectie: Summer

Geef een reactie

