beauty

REVIEW: Catrice lipsticks, Maroon & In a Rosegarden

Catrice ultimate colour / Life of Stacy

Ik vond het wel weer eens tijd voor een nieuwe lipstick. Maar omdat er een leuke aanbieding was bij de Kruidvat, nam ik er twee mee! Normaal ga ik voor roze, fellere kleurtjes, maar ik koos nu voor twee naturelle kleurtjes. Vandaag vertel ik er meer over.

Catrice ultimate colour / Life of StacyCatrice ultimate colour / Life of StacyDe hulzen van de Ultimate Colour lijn zijn zwart en glanzend. De verpakking sluit prima. Ik vind het persoonlijk geen lelijk uiterlijk.
En dit zijn de kleurtjes dan! Ik koos voor 270 In a rosegarden en 020 Maroon. Links is 270 en rechts is Maroon. In a rosegarden is een roze nude kleur. Maroon is wat aan de bruinere kant. Zo’n kleurtje had ik nog niet!

Catrice ultimate colour / Life of Stacy

Catrice ultimate colour swatches / Life of StacySwatches van de lipsticks. Links zie je 270 In a rosegarden en rechts 020 Maroon. Het pigment van de Ultimate Colour lijn van Catrice is altijd dik in orde en dat bewijzen deze twee ook weer!

Catrice lipstick 020 Maroon / Life of Stacy Catrice lipstick 020 Maroon / Life of StacyMaroon was echt een uitprobeersel voor mij. Een “echt” bruine tint had ik eigenlijk nog nooit op m’n lippen gehad. Maaaaar, ik vind hem echt heel mooi! Wat een prachtige kleur!

Catrice lipstick 370 In a rosegarden / Life of Stacy Catrice lipstick In a rosegarden / Life of Stacy

In a rosegarden is een nude kleur die naar roze neigt. Een hele mooie kleur ook. Dit is echt een kleur die overal bij kan en past! Ik had best veel over deze lipstick al gelezen en de kleur maakt mijn verwachtingen helemaal waar!

Catrice ultimate colour Maroon in a rosegarden / Life of Stacy

Hier nog even de lipswatches. Hier zie je nóg beter het verschil. Boven is 020 Maroon en beneden 270 In a rosegarden dus.
De lipsticks van de Catrice Ultimate Colour lijn zijn romig en blijven bij mij zo’n 3 à 4 uur zitten. Mét hapje en drankje.
Ik vind deze kleurtjes een echte toevoeging aan mijn stash! Ik ben erg blij dat ik ze heb en weet zeker dat ik ze er nog vaak bij ga pakken!

Catrice Ultimate Colour Lipsticks zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €3,99 per stuk.

 

3 gedachten over “REVIEW: Catrice lipsticks, Maroon & In a Rosegarden

Geef een reactie

