fashion

FASHION: Summer essential – Bikini’s!

Bikini's - Life of Stacy

Ik ga op vakantie en neem mee…… BIKINI’S! Ik heb de laatste tijd alleen maar bikini’s gekocht. Telkens als ik dacht: “Oké Stac, kappen nu, geen bikini’s meer!”, zag ik weer een leuke. Natuurlijk is het nu met de sale nog verleidelijker om ze gewoon mee te nemen. Als jullie dit lezen, zit ik in Spanje en deze bikini’s zitten in m’n koffer!

Bikini HEMA - Life of Stacy Bikini HEMA - Life of Stacy

Deze bikini staat niet op de titelfoto, omdat ik hem er niet tussen vond passen hihi. Maar dat neemt niet weg dat ik hem geweldig vind! Deze bikini van de HEMA heeft een soort aztec printje met allemaal felle kleuren. Zó fel, dat de kleuren niet goed overkomen op de camera. Dit is de enige bikini die ik heb met een triangle topje. Ik vind deze echt tof en hij knalt er lekker uit!

Bikini PRIMARK - Life of Stacy Bikini PRIMARK - Life of Stacy

Deze bikini van de Primark was de eerste die ik kocht dit jaar. Ik heb dezelfde bikini, -maar dan met een ander patroontje- vorig jaar gekocht en ik vond deze vorm zó mooi! Heel simpel, maar mooi. Toen ik deze zag, moest ik hem hebben. Ik vind het patroontje best netjes, hij is niet heel opvallend. Bij deze bikini koop je het broekje en topje samen, wat ik wel een minpunt vind. Het komt toch voor dat je onder en boven een andere maat hebt, dat heb ik dus ook. De bikini kost 7 euro.

Bikini PRIMARK - Life of Stacy Bikini PRIMARK - Life of Stacy Bikini PRIMARK - Life of Stacy

Nog eentje van de Primark! En oh, wat vind ik deze mooi! Het bikinitopje heeft een soort laagje erover heen, wat ik echt prachtig vind. Hij heeft een aztec patroontje van kant. Ik vind deze bikini heel erg elegant op een of andere manier. Het zwart met het kant en de “gouden” details en de racerback. De racerback vind ik echt een tof detail! Voor het broekje betaal je 5 euro en het topje is 7 euro. Voor 12 euro heb je een prachtige bikini!

Bikini H&M - Life of Stacy Bikini H&M - Life of Stacy Bikini H&M - Life of Stacy

De eerste van de H&M! Deze zag ik in de reclame met de Victoria’s Secret modellen en daar had Doutzen Kroes hem aan. Toen ik hem zag, vond ik hem zo zomers! Met de palmbomen waan je je echt op een tropisch strand.. Ik vind hem echt zo ontzettend tof en tropisch! Voor het broekje betaal je 5 euro en dat geldt ook voor het topje.

Bikini H&M - Life of Stacy Bikini H&M - Life of Stacy

Ik baal zo dat de kleur niet goed overkomt van deze! Hij is namelijk echt fel roze. Nu lijkt het een wat vager kleurtje. Ik twijfelde een beetje over deze, omdat hij aan één kant een ‘mouwtje’ heeft en de andere kan niet. Want zo wordt maar één kant bruin en dat wil je natuurlijk niet! Uiteindelijk heeft m’n moeder me over de streep getrokken en heb ik hem genomen. Wat ik ook een tof detail vind, is dat de (voor jullie) rechterkant gelijk is. Daar heeft hij ook de geplooide stof op het broekje, terwijl de andere kant wordt vastgemaakt met een touwtje. Wat dus gelijk staat aan het strapless gedeelte. De roségouden ananasjes vind ik echt heel mooi. Ik heb deze in de sale gekocht en weet niet de precieze prijs meer. Deze bikini is te koop bij de H&M!

Bikini H&M - Life of Stacy Bikini H&M - Life of Stacy

Last, but not least: Deze hele toffe en girly bikini van de H&M. Ook deze heb ik in de sale gekocht. Ik vooral het topje mooi! Hij heeft een mooie vorm en het geplooide maakt hem wat specialer. Aan de zijkant van het broekje is het ook geplooid. Dit maakt het weer een geheel. Ook vind ik de kleuren combinatie erg mooi. Roze en blauw zijn altijd goed!
Ik heb deze bikini in de sale gekocht voor bij elkaar 6 euro, maar nu staat hij weer voor de oorspronkelijke prijs in de webshop. Beetje apart.

Bikini's - Life of Stacy

Zo, dat waren al m’n (nieuwe) bikini’s! Ze zitten alle zes in m’n koffer, zodat ik bijna elke dag kan wisselen! Vind ik leuk. Ik kan eigenlijk ook niet echt een nummer één favoriet kiezen; Ik vind ze allemaal zo ontzettend mooi en leuk!

Wat is jouw favoriete bikini op het moment?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

