fashion

NEW IN: H&M, Pull&Bear, Forever21, CoolCat

 Ik heb in de week dat ik terug ben uit Spanje, aardig wat geshopt. Het is niet super veel, maar het is ook niet weinig. Natuurlijk is de sale nu ook op zijn eindje aan het komen, waardoor de prijzen nog meer dalen. Dan is het al helemaal verleidelijk om kleding te kopen. Vandaag laat ik jullie zien welke fashion artikelen ik heb gekocht!

CoolCat | Coca Cola | New In

CoolCat
Ik kom niet heel regelmatig meer in de CoolCat. “Vroeger” bestond bijna mijn hele kledingkast uit kleding van deze winkel. Maar de laatste jaren moet je goed zoeken in de winkel voor iets leuks en dan nog hopen dat het niet te overpriced is. Sommige kledingstukken vind ik namelijk best duur voor wat je krijgt en van welke kwaliteit dit is.

Maar soms – voornamelijk in de sale – loop ik de CoolCat tóch binnen. En heel soms kom ik met een tasje naar buiten: Zo ook dit keer. Ik zag namelijk een rekje met “3 voor €15,-“. En daar hingen best leuke shirts tussen! Dit Coca Cola shirt ging onder andere met mij mee en dit is een favorietje geworden. Het is zo’n lekker simpel shirt dat altijd kan! Dit shirt, mooie jeans, leren jack en een paar sneakers. Of met hakken, want zelfs dat staat goed. Het Coca Cola shirt kost €10,- nu.

CoolCat | USA | New InOok dit is een shirt wat je lekker makkelijk aantrekt, wat altijd kan en eigenlijk áltijd goed is. Ik had behoefte aan dit soort shirts, haha. Ook dit shirt vind ik tof! Hij is iets minder ‘netjes’ dan het vorige shirt – iets ‘ruiger’ – en dat vind ik wel leuk eigenlijk! De print zit over het hele shirt heen, maar vind ik toch niet te opvallend. De kleur vind ik ook erg mooi: Grijs maar dan een gewassen effect. Dit USA shirt kost nu nog maar €5,- in de sale!

CoolCat | Stripes | New In CoolCat | Stripes | New In

Dit gestreepte shirt was de reden waarom ik verder in het rekje ging kijken. Ik ben écht gek op streepjes! De tekst die erop staat – ‘Forever’ – vond ik ook wel erg leuk, dus deze ging sowieso mee naar huis! Vooral toen ik de achterkant zag! Hij loopt in een split. Dit vind ik echt een tof detail en maakt dit simpele shirt toch een tikkie specialer! Het gestreepte shirt kost nu €10,- in de sale.

Pull & Bear | Pink Stripes | New In

Pull & Bear.
In Spanje zijn wij ook naar een winkelcentrum geweest. Van mijn zus – die een week eerder in Spanje was – hoorde ik dat de Pull & Bear heel wat sale had, ook op mooie broeken. Daar moest ik dus heen! De Pull & Bear is ook gelijk de enige winkel waar ik ben geslaagd in Spanje!

Dit shirt is ook heel basic, maar toch nam ik hem mee. Ook omdat ik hem voor het prijsje niet kon laten liggen. Maar daarnaast zijn basics én streepjes altijd goed. Ze komen altijd van pas! Normaal zou ik voor een ander kleurtje hebben gekozen, maar nu vond ik het roze wel tof! Het is namelijk geen ‘Bam, in your face’ roze. Het shirt is een wijde crop top, wat ik zelf altijd erg mooi vind! Dit basic shirt kostte nog maar €3,99.

Pull & Bear | Jeans | New InWaar ik dus voor ging, waren de broeken! En ja, ik ben zeker geslaagd! Ik ben altijd best moeilijk met broeken. Ze zijn vaak te lang (Ik ben 1.60m ‘lang’) en vaak staat de broek aan de achterkant open. Maaaar, deze zaten perfect! Naja, bijna dan: Ze zijn wel ietsje te lang. Maar gelukkig niet heel erg! Hier ben ik echt heel blij mee! Het zijn twee hele simpele jeans eigenlijk. Vooral de donkere variant. De lichte heeft nog een soort van washed effect over zich heen. Voor de lichte broek betaalde ik €9,99 en voor de donkere €6,99.

H&M | Blue Sweater | New InH&M.
Bij de H&M heb ik twee hele toffe items gekocht. Waaronder deze trui! Ik zag hem op de paspop en vond hem echt heel gaaf! Vooral de details bij de mouwen vind ik mooi! Dit maakt het een geheel. Ook vind ik de kleur erg tof! Zo’n kleur draag ik niet vaak, dus dan is het wel leuk om het een keer te proberen. En ik vind de kleur leuk. Echt heel leuk! Dit is tevens het eerste ‘herfst’item dat ik heb gekocht dit jaar! Deze trui komt uit de nieuwe collectie en kost €14,99. Het is een divided item!

H&M | Ripped Jeans | New In

Oh en met dit item ben ik zó blij! Ik zocht al een hele tijd een skinny met gaten op de knieën. Soms vond ik ze maar dan verdeden ze net niet aan mijn eisen. Maar dit was liefde op eerste gezicht! De kleur is goed en de gaten zijn mooi. Én het is een ankle jeans, dus ik hoopte stilletjes dat hij de perfect lengte zou hebben. En dat heeft deze jeans! Voor mij is het eigenlijk dé perfecte ripped jeans! Deze ripped jeans kost €24,99 en komt van de H&M Divided!

Forever 21 | Black, Sale, Pretty | New InForever 21.
Last but not least…. De Forever 21! Een winkel waar ik graag kom in Amsterdam. Dit keer nam ik maar twee items mee, maar daar ben ik wel heel erg blij mee! Als eerste, deze zwarte, wijde crop top met lange mouwen. Deze was in de sale. Ik vind dit shirt fijn, omdat hij heel netjes gedraagen kan worden, maar ook casual. Hij heeft een geribd stofje, wat je niet ziet op de foto en heeft een best stevig stofje. Heel fijn najaarsitem! Dit shirt was €10,45 maar is nu met 30% korting!

Forever 21 | Houthakkersblouse |New InMijn vorige houthakkersblouseje heb ik nu zo’n 4 à 5 jaar denk ik en is nu wel op eigenlijk. Hij begint een beetje te slijten en de kleren zijn ook niet zo mooi meer: Toe aan een nieuwe dus! Dit soort blousejes draag ik in het najaar ontzettend vaak! Deze heeft wel een tof detail, want hij is iets korter dan een normaal blouseje. Je kan de mouwen ook omlaag doen, maar ik vind het vaak zo leuker! Dit houthakkersblouseje kost €11,-.

Ik denk dat mijn kledingkast nu wel weer wat meer aangevuld is. Niet dat het nog paste, maar dat zien we later wel. Ik ben wel echt blij met alle items.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

Liefs,
Stacy

2 gedachten over “NEW IN: H&M, Pull&Bear, Forever21, CoolCat

Geef een reactie

