lifestyle

LIFESTYLE: Last Seen Movies #2

Pitch Perfect | Step Up |Spy | Playing for keeps | Toscaanse bruiloft
Ik heb de afgelopen tijd weer wat films gezien en wil graag mijn mening met jullie delen! Het is natuurlijk vakantie geweest en dan kijk ik weer wat meer films dan normaal. Benieuwd welke films het zijn en hoe ik ze vond?


De Toscaanse Bruiloft

In een luxe vrijstaand landhuis in het zonovergoten Italië runt Sanne samen met haar vader en stiefmoeder de trouwlocatie Casa Matrimonio. De schitterende streek Toscane, waar het landgoed ligt, is de ideale plek om je droombruiloft te vieren. Nadat Lisa en haar aanstaande Bob met hun gevolg op het landgoed arriveren, gooit dit het leven van de gescheiden Sanne flink overhoop. Ze voelt zich aangetrokken tot Bobs beste vriend Jeroen die niet in de ware liefde gelooft en zijn veroveringen na drie dates bij het grofvuil zet. Bron

Na Verliefd Op Ibiza had ik hoge verwachtingen van deze film. En die zijn “mwuah” waargemaakt. Het acteerwerk vond ik in De Toscaanse Bruiloft namelijk wel beter, maar de humor vond ik iets minder. Het is wel een echte “feel good movie”, net als Verliefd Op Ibiza. Er spelen leuke mensen in, het verhaal is tof, de locatie is prachtig, maar de humor vond ik ietsje minder. En dat vond ik best jammer! Maar ik vind het wel een hele leuke film! Ik denk dat mijn verwachtingen iets te hoog waren ofzo.


Step Up: All In

De fanatieke streetdancer Sean Asa (Ryan Guzman) staat er alleen voor als zijn crew na talloze mislukte audities de hoop op een baan in de danswereld verliest. Na de zoveelste afwijzing verlaat zijn crew Hollywood, maar blijft Sean vastberaden zijn danspassie niet te laten varen. Hij gaat op zoek naar een nieuwe crew waarbij de personages van voorgaande delen zich samenvoegen. Samen met de koppige, maar ervaren danseres Andy West (Briana Evigan) leidt hij de groep. Ze nemen deel aan een allesbepalende dance battle die hen een carrière in de danswereld kan opleveren. De crew reist af naar het grote, bekende Caesars Palace in Las Vegas, waar de battle plaatsvindt. Bron

Ik houd van dansfilms en de Step Up serie is zeker een favoriet! Ik was dan ook erg benieuwd naar Step Up: All In. In dit vijfde deel van de filmreeks komen verschillende dansers uit de voorgaande films terug. Dat vind ik als groot fan erg leuk! De choreografieën vond ik ook weer te gek. Alleen jammer dat Channing Tatum zich niet liet zien 😉 Maar dat is dan ook het enige minpuntje, haha.


Spy

De saaie kantoor CIA analist Susan Cooper is niet alleen saai, maar ook de ongeziene held achter vele gevaarlijke missies. Als haar partner onvindbaar is en een andere topagent in gevaar komt, gaat ze vrijwillig undercover om door te dringen tot de wereld van een dodelijke wapenhandelaar en een wereldwijde ramp te voorkomen. Bron

De enige film die ik in de bioscoop heb gezien: Spy! En oh, wat heb ik gelachen! De humor en het sarcasme van Susan Cooper vind ik geweldig. De hele film is goed in elkaar gezet en iedere acteur doet het goed. Deze film raad ik je echt aan, want hij is té leuk om niet gezien te hebben.


Pitch Perfect

Twee concurrerende zanggroepen (de Barden Bellas en de Barden University Treblemakers) binden de strijd aan tijdens het International Championship of Collegiate A Capella. De Barden Bellas worstelen echter met interne problemen. Beca en Jesse worden de hele tijd naar elkaar toe getrokken, maar Beca doet alsof ze geen interesse heeft, omdat het volgens de Barden Bellas regels verboden is om een relatie te hebben met een lid van de Barden Treblemakers, waar Jesse deel van uit maakt. Bron

Pitch Perfect….. Wie kent deze film nou niet?! Ik moest en zou hem zien toen hij uitkwam, maar daar gingen jaren overheen. Maar eindelijk heb ik hem gezien hoor! En wat is ie leuk zeg! Er zit humor in, veel muziek en ook het acteerwerk is goed. Helemaal prima dus. Pitch Perfect 2 moet ik ook maar snel gaan zien als die op dvd is!


Playing For Keeps

De uitgevoetbalde Schotse profspeler George Dryer zou alles goed voor elkaar moeten hebben ware het niet dat bijna iedereen hem vergeten is en hij in de Verenigde Staten is gaan wonen om dichterbij zijn zoontje te zijn. George ambieert bovendien een baantje als sportverslaggever, maar ook deze plannen willen niet echt vlotten. Daar zou wel eens verandering in kunnen komen als hij wordt gevraagd om het sukkelende elftal van zoon Lewis te coachen. Niet alleen heeft het baantje een magnetische uitwerking op de vrouwtjes, het lijkt hem ook dichter bij zijn ex Stacie te brengen. Bron

Deze film kwamen we toevallig tegen op RTL8, toen we eigenlijk hopeloos aan het zappen waren. Een leukerdje vind ik! Ik blijf vaak niet zitten voor een film op tv (lees: teveel reclames), maar deze moest ik tot het eind zien! Het is een komedie, maar er zitten ook wel wat ‘drama’ scènes in. De band die opgroeit tussen vader en zoon vind ik mooi om te zien. Ja, Playing For Keeps krijgt van mij een dikke voldoende!

Welke films heb jij de afgelopen tijd gezien? Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! (:

Geef een reactie

