beauty·lifestyle

NEW IN: Kiko & Hema!

Kiko | Shoplog | Make-up

Weer een shoplog? Ja weer… Dit had ik bijna tegelijkertijd gekocht met de kleding, maar ik vond het artikel te lang worden met deze dingen erbij. Ik ben langs de Kiko geweest en ook nam ik een kijkje bij de Hema. Ik kocht wat leuke spulletjes en die ga ik vandaag laten zien!

Hema | Shoplog | PhonecaseAllereerst de Hema, hier kocht ik de meeste spulletjes! Ik ging eigenlijk voor dit telefoonhoesje (Samsung Galaxy S4). Deze had ik in de folder zien staan. Hij is fel roze (De kleur komt minder fel over) en er staat “Better be sweet than sorry” op. Ook staat er een ananas op. Het is een siliconenhoesje, maar nog best stevig. De rand komt een beetje boven het scherm uit en dat vind ik altijd fijn. Op de rand staan sterretjes.
Dit hoesje kost €4,95 en is ook te koop voor de iPhone. 

Hema | Shoplog | Washitape Hema | Shoplog | Washitape Hema | Shoplog | Washitape

Ik keek ook nog in de sale bak, waar schoolspullen in lagen van vorig jaar. Ook lag er een rol met washitape bij. Ik gebruik washitape in m’n scrapbook en kan nooit genoeg hebben, haha. De Hema heeft hele fijne washitape en de printjes vond ik ook leuk, dus deze ging mee! Er staan verschillende printjes op en er zit één effen bij. De dikste heeft een printje met allemaal labels! Dat had ik nog niet.
Deze rol van 9 washitapes kocht ik nu voor €2,- in de sale.

Hema | Shoplog | Stempels Hema | Shoplog | Stempels

Ook gebruik ik weleens stempels in mijn scrapbook! Dit setje met roosjes was ook in de sale en vond ik zó schattig!
Dit setje met roosjes-stempels kost nu nog maar €1,-

Hema | Shoplog | Stickers Hema | Shoplog | StickersOok lagen deze stickervellen erbij! Ik vond ze echt schattig. Allemaal bloemetjes ♥ De tekst Things are looking up stond vorig jaar op m’n agenda, haha.
De stickervellen worden per twee verkocht en kosten nu nog maar €0,50!

Hema | Shoplog | Sticky Notes Hema | Shoplog | Sticky Notes Hema | Shoplog | Sticky NotesAls laatste van de Hema: Sticky Notes! Ik houd van sticky notes en dan vooral van dit soort ‘boekjes’. Ze hebben verschillende printjes en kleuren. Ik vind ze echt cute! ♥
Deze boekjes met sticky notes kosten nu per stuk €0,50.

Kiko | Shoplog | Make-up Kiko | Shoplog | Make-up

En dan de Kiko! De Kiko had ook lekker veel sale, tot 70%! Ik kocht drie producten: Twee met korting en één niet! De highlighter stick (Kleur 100) had ik al veel voorbij zien komen en ik vind hem zo mooi! Hij geeft een hele mooie glans af! Nu met de korting erbij kon ik hem niet laten liggen!
Dan een product zonder korting: Een lipgloss pencil (Kleur 12) ! Ik heb vaak genoeg dit soort potloden voorbij zien komen, maar dan zijn ze vaak matt of ze hebben een satin finish. Maar dit potlood is echt een lipgloss maar dan in potlood vorm. Ik vond het best bijzonder! De kleur die ik kocht vond ik erg mooi voor in het najaar!
Als laatste een mono oogschaduw (Kleur 137). Ik koop niet vaak mono oogschaduws, omdat ik vaker een pallette erbij pak! Maar deze kleur vond ik erg mooi en had ik ook nog niet echt. Vooral niet met deze finish! En in de sale was hij spotgoedkoop en kon ik hem niet laten liggen!

Radiant Touch Creamy Stick Highlighter: Nu €4,20, normaal €8,50
Lipgloss Pencil: €3,90
Highly Pigmented Eye Shadow: Nu €1,40, normaal €2,99

Zo, dat was alles en eigenlijk nog best veel! Ik heb geprobeerd het zo kort mogelijk te houden, qua tekst, maar daar ben ik niet zo goed in haha!

Heb jij producten van Kiko? Ik ben benieuwd!

Liefs!

2 gedachten over “NEW IN: Kiko & Hema!

Geef een reactie

