verzorging

REVIEW: Freeman Apricot Creamy Scrub

Freeman Apricot Scrub | Review

Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie! Geen make-up dit keer, maar een huidverzorgingsproduct. Ik heb al eens iets van Freeman gereviewd en dat product beviel mij erg goed! Dus besloot ik nog een tube te halen, ditmaal de Apricot Creamy Scrub! Ik heb hem grondig kunnen testen en heb vandaag mijn mening voor jullie.Freeman Apricot Scrub | ReviewHet is dus de Apricot Creamy Scrub geworden. Deze scrub is geschikt voor alle huidtypes.
De tube ziet er vrolijk uit door de kleur en de abrikozen erop. Toch vind ik hem er ook clean uit zien. Er zit 175 mL in een tube.

Freeman Apricot Scrub | Review Freeman Apricot Scrub | ReviewOp de achterkant staat een beschrijving en de ingrediëntenlijst. Freeman zegt dat de scrub door de gemalen walnoten voorzichtig werkt op de huid. Ook zegt het merk dat de creamy scrub de huid gladmaakt en als ware “hernieuwt”. Abrikoos en vitamine E helpt mee aan een gezonde cel vernieuwing.
Ik snap niet veel van de ingrediëntenlijst, maar wel zit er onder andere walnoot, abrikoos, lavendel olie, bananenextract, kokosnootextract en papaja extract in. Freeman gebruikt geen parabenen in haar producten. Ook test zij niet op dieren.

Freeman Apricot Scrub | ReviewHier zie je de substantie. Heel licht oranje met donkere scrubdeeltjes erin. Dit zullen vast de gemalen walnoten zijn!

Freeman Apricot Scrub | Review

Freeman Apricot Scrub | Review

Maar wat vind ik er nou van? Toen ik hem voor het eerst gebruikte, vond ik hem wat heftig. De scrubkorrels vond ik iets te hard. Maar nu ben ik echt fan! Ik gebruik hem één keer (soms twee keer) in de week en dat werkt goed voor mij! Mijn huid voelt lekker zacht aan na gebruik en deze trekt ook niet. Ik vind de geur ook erg aangenaam! Zoet en fruitig. Ik vind deze scrub zeker een aanrader!

Freeman Apricot Creamy Scrub is te koop bij o.a. de Kruidvat (€5,- en vaak in de aanbieding!) en de Tuinen (€5,99)

Heb jij weleens een product van Freeman geprobeerd? Wat vond je ervan? Ik ben benieuwd!

Liefs!

Een gedachte over “REVIEW: Freeman Apricot Creamy Scrub

Geef een reactie

