beauty

My Top 5 All-Time Beauty Faves!

Top 5 All-time Beauty Favorites

Ik probeer veel make-up uit en probeer in mijn dagelijkse looks ook veel te variëren. Toch heb ik mijn all-time favorieten. Producten die ik vaak per week gebruik en toch weer op terug kom als ik het niet weet. Ik denk dat iedereen wel zo’n lijstje heeft! Ik besloot mijn top 5 samen te stellen en kwam op deze producten uit!

Top 5 All-time Beauty Favorites | Essence All aout Matt powder Top 5 All-time Beauty Favorites | Essence All about Matt Powder

Essence All About Matt! Fixing Compact Powder.
Dit poeder heb ik al meerdere malen helemaal opgemaakt. Ik vind hem erg fijn dus! Hij matteert goed, blijft lang zitten en ook laat hij geen witte waas achter. Hiervoor gebruikte ik een gekleurde poeder en die liet toch een beetje een cakey effect achter. Dat doet dit transparante poeder helemaal niet! Echt een aanrader!

Top 5 All-time Beauty Favorites | Catrice Love & Peach

Catrice Defining Blush 030 Love & Peach
Een van mijn eerste blushes, was deze Defining Blush in Love & Peach. Een kleurtje voor elke dag en die bij alles staat! Een echte peachy kleur! Hij is niet bijzonder, maar toch vind ik hem werkelijk prachtig! Deze blush zorgt echt voor een gezond blosje op je wangen! Hij is mat, dus je kan ook nog in de weer met highlighter!

Top 5 All-time Beauty Favorites | Catrice Highlighter Top 5 All-time Beauty Favorites | Catrive highlighter

Catrice Pure Shimmer Highlighter “Nude Prism” (Limited Edition).
Over highlighter gesproken…. Ik baal zó dat deze highlighter niet in het vaste assortiment zit! Hij geeft een ontzettend mooie glans! Ook zag deze highlighter er prachtig uit! Ik gebruik hem bijna dagelijks op mijn jukbeenderen en dan zit ik vaak nog even naar de mooie glans te kijken. Hij is prachtig, maar jammer genoeg niet meer te koop 😦

Top 5 All-time Beauty Favorites | W7 Naked Nudes eyeshadow palette Top 5 All-time Beauty Favorites | W7 Naked Nudes eyeshadow palette Top 5 All-time Beauty Favorites | W7 eyeshadow palette Naked Nudes

W7 Naked Nudes Eyeshadow Palette.
Nog voordat de bekende dupes uitkwamen van W7, kocht ik dit palette. W7 was eigenlijk helemaal niet zo bekend en daarom besloot ik er geen review over te schrijven. Maar wat een heerlijk palette is dit! Het palette bevat vier matte nude kleuren. Een donkerbruine tint, een taupe kleur, witte tint en een huidkleurige  kleur. En zoals je ziet, gebruik ik dit palette erg vaak! Voor een snelle look pak ik altijd de linkse (arcadeboog/crease) en helemaal rechtse kleur (ooglid). De kleur zijn mat, zacht en een beetje poederig. Maar niet zo erg dat je er fall out bij krijgt. Heel fijn palette voor heel weinig geld!

Top 5 All-time Beauty Favorites | Essence Natural Beauty Top 5 All-time Beauty Favorites | Essence Natural Beauty

Essence Longlasting Lipstick in 07 Natural Beauty.
Deze lipstick van Essence is wel vaker langsgekomen. Deze kleur gooide ik eigenlijk altijd in mijn (school)tas. Zo’n fijne kleur! Het is eigenlijk een donkere nude kleur met een paarsige ondertoon. Staat overal bij! Zoals je ziet, is hij al bijna op en ik ga zeker een nieuwe halen! Een echte all-time favorite deze Natural Beauty!

Top 5 All-time Beauty Favorites Top 5 All-time Beauty Favorites

Dit is mijn ultieme top 5 voor als ik het even niet weet. Het poeder gebruik ik sowieso dagelijks en de rest ook erg vaak.
Wat is jouw all-time favorite op beautygebied? Tell me!

Liefs!!

2 gedachten over “My Top 5 All-Time Beauty Faves!

Geef een reactie

