persoonlijk

10 REDENEN: Blij dat de zomer op z’n eind loopt!

10 Redenen | Blij dat de herfst begintIk hoor je denken: “Waarom is zij in vredesnaam blij dat de zomer bijna voorbij is?!”. Begrijp me niet verkeerd: Ik houd van de zomer! Ik ben ontzettend blij als het weer wat warmer wordt en als het langer licht blijft. En als de playsuits en jurkjes weer uit de kast komen, kan je me niet blijer krijgen!  Maar toch… Ik houd ook wel erg van het najaar en dan vooral van de herfst!

10 Redenen | Blij dat de herfst begint

1. Kaarsjes kunnen weer aan! In het najaar wordt het sneller donker en dan kunnen de kaarsjes ook sneller aan. Ik vind het fijn als het langer licht blijft, maar ook als het eerder donker wordt. (Wat een logica!) Het eerder donker worden, geeft mij een knus gevoel!

2. De onesie’s kunnen weer uit de kast! Oh, wat zijn deze heerlijk! Ik heb er eentje van de Primark met hondenkopjes erop en deze heb ik nu zo’n twee jaar denk ik. Elk najaar vind je me wel een paar avonden per week in dit ding. Heerlijk warm!

3. Bladeren die verkleuren. Ik vind de herfst en lente het mooist als het om de natuur gaat. In de herfst verkleuren alle bladeren weer en ook komen de kastanjes en paddenstoelen weer tevoorschijn.  Ik vind de kleuren in de herfst altijd zó mooi!

10 Redenen | Blij dat de herfst begint

4. Sweater Weather! Do I need to say more? Yes, that’s what I thought!

5. De leuke televisieprogramma’s komen weer op tv! Eerlijk is eerlijk, in de zomer kijk ik niet súper veel tv. Maar als ik dan kijk, baal ik toch dat er niks is. In het najaar begint ook GTST weer, wat wij altijd trouw kijken. Maar er komen ook weer leukere programma’s in het weekend en na half 9. Toch fijn als het regent en je wilt binnen zitten!

6. Op de bank met een dekentje en grote kop thee. Heeeeeeeeerlijk!

7. Donkere kleuren kunnen dragen zonder raar aan gekeken te worden. Dit is ook fijn. Zwart kan altijd, vind ik. Maar dit vindt lang niet iedereen. En die kijken dan ook raar als je op een “mwuah” zomerdagje een zwarte skinny jeans draagt…

10 Redenen | Blij dat de herfst begint

8. Filmavondjes/dagjes. Hele avond films kijken met een bak popcorn en kaarsjes aan. In bed. Heel fijn.

9. Warme chocolademelk. Met slagroom. En mini marshmallows. Ja!

10. Minder insecten. Yes, please! Ik ben echt helemaal lek geprikt door de muggen dit jaar. Dus dan vind ik het echt niet erg dat die er niet zijn in het najaar.

10 Redenen | Blij dat de herfst begint

Yes, ik heb eigenlijk best wel zin in het najaar. Als het maar niet té koud wordt, haha. Ik heb eigenlijk wel weer zin om in het bos te lopen om kastanjes te zoeken en mooie bladeren te vinden!

Heb jij al zin in het najaar? Ik ben benieuwd!

Liefs!

Geef een reactie

