beauty

REVIEW | NYC Expert Last Lip Lacquer

NYC Expert Last Lip Lacquer | Review | 203 FiDi Fuchsia| 400 Big City Berry Ik ben dol op vloeibare lipstick, oftewel ‘lip lacquers’. Van NYC had ik ze nog nooit geprobeerd en toen de Kruidvat een mooie aanbieding had, nam ik er twee mee. Ik kan alvast verklappen dat ik erg enthousiast ben!

NYC Expert Last Lip Lacquer | Review | 203 FiDi Fuchsia| 400 Big City Berry | Swatches

Ik heb de kleuren 203 FiDi Fuchsia en 400 Big City Berry. Aangezien de herfst er weer aankomt, wilde ik graag mooie herfstkleuren. En toen kwam de keuze op deze twee uit!
De swatches zien er echt goed uit: Super gepigmenteerd, mooie glans en voelen niet plakkerig aan. Het is echt een lipgloss met de pigmentatie van een lipstick.

NYC Expert Last Lip Lacquer | Review | 203 FiDi Fuchsia NYC Expert Last Lip Lacquer | Review | 203 FiDi Fuchsia203 FiDi Fuchsia

Allereerst FiDi Fuchsia, deze kleur had ik al gelijk in mijn handen! Een roze (“Fuchsia”) kleur en mooi donker. Mooi voor de herfst dacht ik! Bij een mooie all black outfit als ‘statement’ of bij een witte blouse. Mooie classy kleur die ook makkelijk bij een casual outfit kan!

NYC Expert Last Lip Lacquer | Review | 203 FiDi Fuchsia

Ja, ik vind hem mooi! Geweldige kleur! Hij is wel echt knallend, maar daar houd ik de laatste tijd ook wel van. Dit is een kleur die ik nog veel zal dragen dit najaar!

NYC Expert Last Lip Lacquer | Review | 400 Big City Berry NYC Expert Last Lip Lacquer | Review | 400 Big City Berry400 Big City Berry
Big City Berry is echt een hele herfstige tint! Hij is rood. Ik vond hem op mijn lippen feller dan ik had gedacht! In de verpakking leek hij een bruine ondertoon te hebben, maar hij is knalrood. Maar dat maakt hem niet minder mooi!

NYC Expert Last Lip Lacquer | Review | 400 Big City BerryI love it! Wat een prachtig, herfstige kleur. Ik vind hem persoonlijk niet klassiek rood. Er zit een ondertoon in de kleur, die ik niet kan beschrijven, maar die maakt hem wel heel herfstig. Én wat meer draagbaar, vind ik!

NYC Expert Last Lip Lacquer | Review | 203 FiDi Fuchsia| 400 Big City BerryHier nog even een close-up van de kleuren op mijn lippen. Boven 203 FiDi Fuchsia en beneden 400 Big City Berry!

NYC Expert Last Lip Lacquer | Review | 203 FiDi Fuchsia| 400 Big City BerryIk ben eigenlijk heel erg te spreken op de NYC Expert Last Lip Lacquer! Ze blijven lang zitten, zeker een uur of 4. Dat vind ik echt prima. De pigmentatie is helemaal in orde. Ook vind ik de sponsapplicator erg fijn; Hij brengt erg precies aan. Na één laagje zit de kleur er al perfect op en ze voelen fijn aan op de lippen. Ze plakken echt totaal niet! Én ze zijn erg budget! Ik ga er denk ik nog wel eentje aan mijn stash toevoegen!

NYC Expert Last Lip Lacquer zijn te koop bij verschillende Kruidvat filialen voor €3,49

Liefs!

2 gedachten over “REVIEW | NYC Expert Last Lip Lacquer

Geef een reactie

