persoonlijk

Hello September | Brief aan de maand

Palmtrees

Lieve September, daar ben jij dan weer. Niet iedereen zal even blij met jou zijn, maar ik wel. De vakantie is voorbij en het nieuwe school-/werkjaar begint. “Een nieuwe start.”

Voor mij laat je mijn tussenjaar “officieel” beginnen.
Een jaar waarin ik ga zoeken naar wat ik wil volgend jaar. Studeren dat staat vast.
Maar wat en waar? Blijf ik bij mijn eerste, geliefde keuze?

Na drie maanden vakantie heb ik wel weer zin om aan de slag te gaan.
Veel bloggen, veel leren, veel zoeken, maar ook vÊÊl genieten.

Ik hoop, September, dat jij ons veel goeds gaat brengen. Veel gezelligheid en knusheid aan het begin van de herfst.
Veel gelach en niet veel gehuil (Van geluk mag trouwens wel!).
Maar ik denk dat het wel goed komt met dat ‘goeds’.

Ik hoop dat jij een mooie maand wordt, met hier en daar nog wat zonnestraaltjes.
Maar wat regen vind ik ook totaal niet erg hoor!
Laat maar zelf zien wat jij nog in petto hebt!

De zomer is voorbij en we gaan weer aan de slag. We gaan weer knallen!
Augustus was mooi, maar jij, September, jij wordt prachtig!

Veel liefs!

Geef een reactie

