verzorging

VERZORGING: Onder de douche…

Verzorging | Onder de douche Ik ga onder de douche en neem mee…. Shampoo, douchegel en nog wel wat meer. Het leek me leuk om eens te kijken wat ik zoal onder de douche gebruik. Ik gebruik niet elk product elke dag, maar vaak wel minstens één keer per week. Ik heb de spullen op de foto gezet en deel ze vandaag me jullie!Verzorging | Onder de douche | L'Oréal Paris Elvive shampoo + conditioner Verzorging | Onder de douche | Dove Instensive Repair hair maskHaarverzorging.
Shampoo – L’Oréal Paris Elvive Keratine Glad:
Dit is mijn eerste shampoo ooit van L’Oréal, maar wat is dit een fijne, zeg! Vooral in combinatie met de conditioner. Hij geeft volume in mijn haar, maakt het heel zacht en verzwaart het niet. Drie dingen die ik zoek in een shampoo. Er is een grote kans dat ik deze opnieuw koop als deze fles op is!
Conditioner – L’Oréal Paris Elvive Lisci Keratina: Ook van deze crèmespoeling ben ik fan! Ook van deze geldt dat hij mijn haar niet verzwaart en maakt mijn haar erg glad. Mijn haar is – na gebruik – goed door te kammen. Dat is ook een groot pluspunt. Wat ik trouwens ook erg fijn vind, is dat de geur best een tijdje blijft hangen na het wassen!
Haarmasker – Dove Hair Therapy Intensive Repair Regenerating Mask: Ik gebruik eigenlijk veel te weinig een masker (voor zowel mijn haar én gezicht), dus dit is eigenlijk een reminder dat ik het vaker moet gebruiken!

Verzorging | Onder de douche | Fa douchegels, Kruidvat Footspa voetscrub, lavender body scrubLichaamsverzorging:
Douchegel – Fa Luxurious Moments Black Amethyst & Pink Viola:
Deze douchegel gebruik ik altijd als ik ’s avonds douche. ’s Ochtends gebruik ik een andere: Een zoete geur. Deze Fa douchegel heeft een warme, zwaardere geur. Daardoor vind ik hem erg fijn voor in de avond. Hij maakt mijn huid goed schoon en na het douchen is deze zacht en niet trekkerig. Ik vind Fa douchegels erg goed!
Voetscrub – Kruidvat Foot Spa Voet Scrubcrème: Een fijne scrub voor de voeten. Ik heb er niet veel over te zeggen: Hij doet z’n werk goed en maakt mijn voeten zacht.
Lichaamsscrub – Spa Indulgence Sweet Lavender: De geur van deze scrub is goddelijk! Als je van lavendel houdt tenminste, haha. Ik houd van die geur en vind het dus heerlijk om huid te scrubben met deze pot. Ook is de werking prima. Hij scrubt erg fijn en laat mijn huid zacht achter. Ik kocht deze pot trouwens een keer bij de Action. Hij was iets van twee euro voor 1 kilo.

Verzorging | Onder de douche | Xana scheergelScheergel – Women Xana Aloë Vera: Deze kocht ik ook een keer bij de Action. Hij was super goedkoop, dus kon ik hem wel een keer proberen. En ik moet zeggen: Hij doet echt niet onder voor duurdere. Ik had hiervoor eentje van Gilette en die liet mijn huid zacht achter. Maar dat doet deze ook hartstikke goed! Ik scheer trouwens met wegwerpmesjes van Kruidvat eigen merk. Prima dingen!

Verzorging | Onder de douche |Nivea Pure Effect Clean Deeper, Tea tree Foaming Face wash, Freeman Apricot creamy scrubGezichtsverzorging:
Ochtend – Nivea Pure Effect Clean Deeper Reinigingsscrub:
Als ik ’s ochtends douche, gebruik ik deze Nivea reiningsscrub om mijn gezicht schoon te maken. Deze scrub is zó mild dat hij makkelijk elke dag kan. Ik vind hem erg fijn!
Avond – Tea Tree Foaming Face Wash: En deze facewash gebruik ik altijd ’s avonds! Hij schuimt echt heerlijk en over de huid heen voelt hij ook erg zacht aan. Super fijn! Ik gebruik hem nog niet zo lang, dus of hij echt wat voor mijn gezicht gaat doen, weet ik nog niet.
Gezichtsscrub – Freeman Apricot Creamy Scrub: Over dit product heb ik een wat groter review geschreven, waar al uit bleek dat ik enthousiast was. En dat ben ik nog steeds. Ik gebruik vaak 1 keer in de week en vind hem erg fijn!

Zó, dat was nog best veel! Zoals ik al zei, ik gebruik niet alles elke dag. Het enige wat ik écht elke dag gebruik is douchegel en een van de gezichtsreinigers. Ik vind het zelf hele fijne producten. Er zit helemaal geen tegenvaller bij!

Wat voor douchegel gebruik jij op het moment?

Liefs!

Geef een reactie

