persoonlijk

AUTUMN MONTH: My Autumn Goals!

WeHeartIt Fall / Autumn

Geen oktober doelen, maar herfst goals! Laatst zat ik erover na te denken wat ik allemaal wilde doen deze herfst. En toen kwam ik op een redelijke lange lijst uit! Oktober is toch wel echt hét begin van de herfst vind ik. Dus de laatste dag van september is perfect om mijn doelen te delen!

WeHeartIt Fall / Autumn
Meer van de natuur genieten!
De lente en de herfst zijn mijn favoriete seizoenen als het om de natuur gaat. In de lente komt alles mooi op en in de herfst verkleuren de bladeren. De verkleurde bladeren, de bladeren op de grond, de kastanjes… Ik wil dit jaar veel meer gaan genieten van de natuur in de herfst! Dus vaker naar het bos of gewoon een stuk gaan wandelen of fietsen!

Meer experimenteren met make-up.
In de zomer draag ik vaak het minimale qua make-up. Wat concealer, mascara, blush en een lipproduct. Als het weer kouder wordt, draag ik veel vaker een uitgebreide ooglook. Ik merk aan mezelf dat ik toch wel vaak voor safe ga en mijn vaste ooglook maak. In de herfst wil ik meer gaan experimenteren met ooglooks, dus oogschaduws erbij pakken die ik niet vaak gebruik. Ook wil ik vaker donkere lippen dragen!

WeHeartIt Fall / Autumn
Meer regelmaat vinden (slapen, opstaan, sporten).
Aangezien ik nu een tussenjaar heb, hoef ik niet meer dagelijks om kwart voor zeven mijn bed uit. Ook wel heel erg fijn natuurlijk, maar zo verlies je ook makkelijk je regelmaat (vooral na de zomer!). Ik wil dus elke dag rond dezelfde tijd naar bed (half 10, 10 uur) en een soort ‘avondritueel’ krijgen. Ook wil ik altijd rond dezelfde tijd uit bed. Nu is dat vaak 8 uur, maar soms ook pas half 10. Ik wil dit terugbrengen naar (ongeveer) half 8 opstaan. Tevens wil ik vaker gaan sporten en dan vooral met regelmaat.

Meer gaan koken en bakken, maar minder met pakjes.
Nu ik een tussenjaar heb, sta ik veel meer in de keuken dan voorheen. Ik vind koken en bakken super leuk, maar had door school er nooit tijd (én zin) voor. Nu wil ik dat dus we meer gaan doen. En ik wil proberen om zo min mogelijk kant en klare pakjes te gebruiken wanneer ik kook. Natuurlijk kan dit weleens, maar ik wil proberen om dit ook weleens niet te doen. Ik ben benieuwd of dit gaat lukken…

Blogideeën proberen te verwezenlijken.
Zo veel ideeën die ik wil uitvoeren en dat ga ik nu echt proberen! Van het eerste idee dat ik ga ‘proberen’ te verwezenlijken, komt er deze week nog een aankondiging over!

Dit zijn een beetje de hoofddoelen, maar ik heb ook nog wat kleinere doelen:
♥ Weer gaan tekenen.
♥ Solliciteren.
♥ Meer gaan lezen.
♥ Meer vooruitwerken met Life Of Stacy.
♥ Meer hakken, rokjes en jurkjes dragen!

WeHeartIt Fall / Autumn
Ik hoop dat ik deze doelen allemaal kan gaan verwezenlijken. De herfst duurt drie maanden, dus genoeg tijd! Misschien ga ik dit wel elk seizoen doen. Het is een goede motivatie!

Wat is jouw “hoofd”doel op het moment? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!

Liefs!

Alle foto’s komen uit mijn Autumn collectie op We Heart It!

Een gedachte over “AUTUMN MONTH: My Autumn Goals!

Geef een reactie

