fashion

AUTUMN MONTH: Fashion inspiration

Autumn Fashion inspiration | Minimal

2309

Oktober is voor mij toch wel de maand waarin de herfst echt begint. Daarom heb ik deze maand omgetoverd tot “Autumn Month” op Life Of Stacy! Er komen onder andere make-uplooks en DIY’s aan, maar vandaag begin ik met een Fashion artikel. Ik heb op lookbook.nu wat outfits uitgezocht die ik erg tof vind voor de herfst!

Autumn Fashion inspiration | Minimal

Chandra Ethnic Kimono

Deze outfit kwam ik als eerste tegen en ik moest hem gelijk opslaan! De combinatie van bordeaux, wit en grijstinten vind ik erg mooi. Ik zou deze outfit zelf dragen met een zwarte panty en laarsjes met een hak. Een echte classy, fall outfit!

Autumn Fashion inspiration | Minimal

Oversize

Deze outfit is echt heel simpel, maar toch heeft het toch iets. Heel minimalistisch, maar daar houd ik persoonlijk wel van. Ik vind de kleur van de sweater trouwens echt prachtig! De nude hakken maken het heel classy en met stoere, leren laarsjes wordt de outfit juist wat stoerder!

Autumn Fashion inspiration | MinimalNavy sweater

Deze outfit is wat sportiever. Ik zou deze look sneller met een zwarte skaterskirt. Dat vind ik wat “veiliger” en zelf ben ik niet zo van witte rokjes. In deze combi vind ik het heel erg leuk, maar zelf zou ik niet snel een wit rokje dragen.

Autumn Fashion inspiration | MinimalAutumn Calls

Deze outfit is super simpel. Maar dat jurkje….. Zo’n jurkje wil ik nog heel erg graag in mijn kast. Super handig als je niet weet wat je aan wilt. Jurkje, panty, laarsjes (of juist een paar All Stars), mooi jasje en je kan de deur uit. Dit jurkje is voor mij wel een beetje een musthave!

Autumn Fashion inspiration | MinimalWestern Vibes

Een outfit die ik ook zo aan zou kunnen trekken. Deze look is áltijd goed! Ook heel simpel, minimalistisch, maar toch ook mooi, classy, bijzonder. Dit is denk ik mijn favoriet van deze outfit. Fijne outfit!

Eigenlijk zijn alle outfits best minimalistisch en simpel; Daar houd ik persoonlijk ook wel het meest van. Ik vind ze stuk voor stuk erg mooi, maar de eerste en laatste zijn mijn échte favorieten!

Welke outfit is jouw favoriet? Ik zou het leuk vinden als je wat achterlaat bij de reacties.

Liefs!

Geef een reactie

