beauty

AUTUMN MONTH: Falling Leaves & Raspberries

Beauty | Autumn | Face of the Day Vandaag heb ik een ‘Face of the day’ voor jullie. Frambozenkleurige lippen en een neutrale ooglook. Makkelijk en snel klaar, maar toch een herfstig tintje door de lippen. Ik gebruik producten uit de nieuwe limited edition van Catrice (FALLosophy) en een oogschaduwpalletje uit de LE ‘Happy Girls Are Pretty’ van Essence!

Beauty | Autumn | Face of the Day

Allereerst de basis! Dit zijn eigenlijk mijn vaste dagelijkse producten. Alleen van mascara wissel ik weleens. Deze producten heb ik gebruikt:
♥ Essence All About Matt Fixing Compact Powder: Van dit compact powder heb ik al meerdere verslonden. Ook nu is er weer een kleine pan te zien!
♥ Essence I Love Stage Eyeshadow Base: Deze oogschaduwbasis gebruik ik sinds ik “echt” oogschaduw draag (meerdere kleuren). Goedkoop, fijn in gebruik en gaat lang mee.
Essence Eyebrow Desiner (Blonde): Dit potloodje vind ik echt heel fijn. Hij heeft een fijne substantie -niet te hard, niet te zacht-, goede pigmentatie en voor €1,59 is dit potloodje al van jou. Ik koop deze zeker weer als hij op is!
♥ NYC Natural Matte Foundation (001 Ivory): Oh, deze foundation is echt een favoriet. Dit is nu mijn tweede tubetje en ik denk eigenlijk dat ik geen andere foundation meer ga gebruiken. De kleur is perfect, hele fijne substantie en je doet er aardig lang mee. De dekking is medium, denk ik. Hij dekt goed, maar ook weer niet dat alles weg is.
NYC Big Bold Extra Black Angel Lash Mascara: Deze mascara heeft een dik borsteltje, waar ik heel erg aan moest wennen. Ik heb namelijk liever een dun borsteltje. Maar nu ik eenmaal door heb hoe ik hem het beste kan gebruiken, vind ik hem erg fijn!

Beauty | Autumn | Face of the Day

De ‘specialere’ producten uit deze look, waaronder mijn favoriete highlighter:
Catrice Pure Shimmer Highlighter, LE Nude Purism: Deze highlighter was (jammer genoeg) een limited edition. Zo zonde dat Catrice deze niet in het vaste assortiment heeft uitgebracht. Hij geeft een prachtige glans en is heel fijn in gebruik.
Catrice Gradiation Powder Blush, C01 Fading into Dawn, LE FALLosophy: Dit is wel het pareltje uit de collectie! Ik heb nog zo’n ombre blush van een LE van Catrice (van heel wat jaren geleden). Deze gebruik ik nog steeds erg vaak! Deze FALLosophy lijkt daarop, maar is donkere van kleur. Ik vind het een mooi herfstig kleurtje! Wel raad ik je aan om je kwast af te tikken, want de blush is heel gepigmenteerd!
Essence Eyeshadow Palette, 02 Happiness is… Following Your Heart, LE Happy Girls Are Pretty: Een heel fijn neutraal paletje. De twee lichtste en donkerste kleuren zijn goed gepigmenteerd. Van de derde ‘kaki’ kleur had ik meer van verwacht. Deze valt het meest weg van alle kleuren. Vind ik jammer, want dat kleurtje is zó mooi voor de herfst! Al met al vind ik het een mooi palette, niet de meest denderende pigmentatie, maar wel fijn voor dagelijkse looks!

Beauty | Autumn | Face of the Day

Even een close-up van de blush. Ik vind hem zó mooi! Echt een pareltje. Prachtig!

Beauty | Autumn | Face of the Day Beauty | Autumn | Face of the Day

Als finishing touch breng ik natuurlijk lipstick aan. Mijn favoriete make-upproduct naast blush en highlighter!
Catrice Soft Lip Colour, Little Red Riding Hood, LE FALLosophy: Hoewel ik de blush uit de collectie werkelijk prachtig vind, ben ik ook een beetje verliefd geworden op deze lipstick! Een prachtige herfstkleur. Ik durf dit soort kleuren steeds meer te dragen en dat vind ik fijn. Ik vind dit soort kleuren namelijk geweldig! Het is een frambozenrode kleur met een mooie glans! I love it!

Beauty | Autumn | Face of the Day

Beauty | Autumn | Face of the Day

Dit is de look die ik met deze producten maakte. De highlighter breng ik altijd alleen aan op mijn jukbeenderen. Dat vind ik zelf het mooist bij mij! De lipstick vind ik trouwens echt zó mooi! En de blush laat mijn wangen lijken alsof ik net door het bos heb gewandeld op zoek naar kastanjes. De ooglook maakte ik met de laatste vier kleuren. Dus alleen de eerste kleur gebruikte ik niet!
De tweede, shimmery kleur bracht ik aan op het wenkbrauwbot, bij mijn traanbuis en op het eerste gedeelte van mijn ooglid. De groene kleur bracht ik aan op het midden van mijn ooglook. Zoals je ziet, valt deze het meest weg. De vierde en vijfde kleur mengde ik in de arcadeboog voor meer diepte. Ook bracht ik de vierde, bruine kleur aan op het eind van mijn ooglid!

Beauty | Autumn | Face of the Day

Bedankt voor het lezen! Nu ben ik wel heel erg benieuwd wat voor lipkleur jij vaak draagt in de herfst! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs!

Een gedachte over “AUTUMN MONTH: Falling Leaves & Raspberries

Geef een reactie

