lifestyle

AUTUMN MONTH: My Top 5 Fall Essentials

Autumn Month | Autumn Essentials In deze herfstmaand kunnen mijn Autumn Essentials natuurlijk niet ontbreken. Ik pak bepaalde dingen er sneller bij in de herfst dan in de zomer. Op gebied van fashion, beauty, maar ook lifestyle. Voor dit artikel heb ik mijn top 5 bij elkaar gezocht!

Autumn Month | Autumn Essentials Autumn Month | Autumn Essentials
1. (Geur)kaarsen
Kaarsen kunnen bij mij echt niet ontbreken in het najaar. ’s Avonds fijn kaarsjes aan voor het slapen of juist ’s ochtends tijdens het make-uppen. Op het moment is de geurkaars van Glace mijn favoriet! Deze heet Velvet Party en is limited edition. Een heerlijke geur voor het najaar!

2. Warme truien
Na alle korte broekjes en topje vind ik het ook wel weer lekker om mijn warme truien en vesten uit de kast te halen. Lekker wegkruipen in een oversized wollen trui, I love it.

DSCN7011 DSCN7013
3.Β Opvallende, donkere lippen.
In de zomer draag ik vaak felle, vrolijke kleuren op mijn lippen. Het liefst fel roze! In de herfst kies ik vaak voor een iets donkere kleur. Vaak is dit een berry kleurtje of een mooie rode of paarse tint!

Autumn Month | Autumn Essentials Autumn Month | Autumn Essentials
4. Dekentje
’s Avonds voor de televisie met een dekentje op de bank. Do I need to say more? Ik vind het wel weer prima dat dat kan. Een dekentje geeft mij altijd een knus gevoel.

5. Sjaals
Jaaaa, de sjaals kunnen weer uit de kast! Ook wel weer tof! Sjaals doen altijd wel wat voor je outfit, vind ik. Het geeft iets extra’s. En ze zijn heerlijk warm! Win-win situatie!

Autumn Month | Autumn Essentials
Dit zijn voor mij echt herfst essentials. Sjaals, dekentjes, kaarsen geven mij echt een herfstgevoel!
Wat zijn voor jou echt herfst essentials? Ik ben benieuwd!

Liefs!

Geef een reactie

