persoonlijk

Autumn Month | All About Autumn Tag

All About Autumn Tag

Als laatste artikel in de Autumn Month heb ik de All About Autumn Tag voor jullie! Ik vind tags zelf altijd ontzettend leuk om te lezen en te bekijken op YouTube. Maar ook vind ik het leuk om ze in te vullen. Dus vandaag vertel ik je nog ietsje meer waarom ik de herfst geweldig vind en kom je achter mijn favoriete herfstdrankje, muziek en make-uplook!

1. Wat is je favoriete herfstdrankje?
Ik drink eigenlijk meestal thee, ook in de zomer, maar in het najaar kies ik soms ook voor koffie. Voor mij is het dan altijd een latte macchiato. Ander soort koffie drink ik eigenlijk niet (lees: vind ik te sterk). In mijn latte macchiato heb ik het liefst nog een smaakje, zoals vanille of chocolade. Ook vind ik warme chocolademelk (met slagroom!) heerlijk!

Autumn Month | Autumn Essentials

2. Laat je leukste muts/wanten zien.
Ik speel een beetje vals, maar ik wil juist mijn favoriete sjaal laten zien! Mutsen en wanten komen bij mij altijd in de winter pas uit de kast! Deze sjaal is van de Primark en kocht ik vorig jaar. Het is heerlijk warm en ook erg groot. Ik kan hem daardoor ook als omslagdoek gebruiken!

3. Welke muziek luister je in de herfst?
In de herfst merk ik altijd wel dat ik meer neig naar de akoestische muziek. John Mayer, Matt Simon, Ed Sheeran, Niels Geuzebroek zijn toch wel mijn favorieten als het hierop aankomt. Ook luister ik veel naar Olly Murs, Demi Lovato en Meghan Trainor. Het nieuwe album van Nick & Simon, “Open”, staat op het moment ook op de repeat

DSCN7125

4. Welk parfum ga je het meeste dragen in de herfst?
Ik vind Killer Queen van Katy Perry erg lekker in de herfst! Dit is een iets zwaardere geur, maar ook zoetig. Rise van Beyonce en Red Sin van Christina Aguilera zijn ook favorieten in het najaar. Ik ben alleen bang dat ik deze parfums niet vaak ga dragen; Bang dat ze opgaan!

5. Wat is je lekkerste herfst geurkaars?
Ik vind op het moment de Glace geurkaars in Velvet Party erg lekker! Deze ruikt zoet, maar ook warm.

6. Wat is je favoriete make-uplook voor de herfst?
Ik vind een nude ooglook altijd mooi. Wel maak ik hem in het najaar vaak iets donkerder dan normaal. Ook draag ik vaker donkere lippen. Denk aan berry kleurtjes, maar ook rood of paars. Mijn favoriete make-uplook is dus een nude ooglook met donkere lippen.

Autumn Month | Autumn Essentials

7. Go to herfst moisturizer?
Een go to herfst moisturizer heb ik eigenlijk niet. Ik gebruik sinds kort de dagcrème van de Kruidvat en deze bevalt mij wel.

8. Wat is je favoriete herfst snack?
Pepernoten! En in de herfst vind ik appeltaart altijd erg lekker! Maar appeltaart is altijd een goed idee eigenlijk…

9. Hoe ga je verkleed met Halloween?
In Nederland vieren we natuurlijk niet echt Halloween. Persoonlijk houd ik ook niet heel erg van schminken enzo. Wel vind ik het heel tof om Halloween tutorials te bekijken op YouTube. Het is altijd zo knap hoe mensen dat kunnen.

DSCN7013

Wat is jouw favoriete herfstdrankje?

Liefs!

Geef een reactie

