beauty

Review | NYC Lovatics by Demi 010 Showtime

DSCN7076Dat Demi Lovato het gezicht was van New York Color Make-up wist ik, maar dat ze ook een lijn had ontworpen… Dat wist ik niet tot ik vorige week dit palette tegenkwam in de Kruidvat! Dit was het enige palette dat over was, dus ik twijfelde geen moment en nam hem mee naar huis.

Review | Beauty | NYC Lovatics by Demi Review | Beauty | NYC Lovatics by Demi

Ik zal niet ontkennen dat ik groot fan ben van Demi Lovato. Ik vind haar een prachtige en inspirerende vrouw. Ze heeft humor en is werkelijk prachtig om te zien. En Demi maakt ook hele goede en fijne muziek! Het is dus niet raar dat ik dit palette meenam.
Ik kwam thuis na wat googelen erachter dat er nog een variant is, 020 Natural. Deze was echter helemaal uitverkocht en daar ben ik stiekem ook blij mee! Ik heb veel natuurlijke kleuren oogschaduw dus dit palette, 010 Showtime, is weer eens wat anders! Dit palette vind ik trouwens ook prachtig voor de feestdagen die eraan komen!

Review | Beauty | NYC Lovatics by Demi Review | Beauty | NYC Lovatics by DemiDe oogschaduws mét en zonder flits. Zoals je ziet, zitten er weinig matte kleuren in. Dit had ik wel verwacht, want bij showtime denk ik aan glitter & glamour! Ik vind de kleurencombinatie erg goed! De eerste zes zou je ook nog kunnen gebruiken voor een dagelijkse look, vooral de kleuren 3, 4, 5. Persoonlijk vind ik de rode/paarse kleur echt prachtig!

Review | Beauty | NYC Lovatics by Demi Review | Beauty | NYC Lovatics by Demi Review | Beauty | NYC Lovatics by Demi

De swatches verbaasde mij heel erg, in de positieve zin! Ik heb nog nooit oogschaduw van NYC gebruikt, dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Maar wow, de pigmentatie is echt heel goed! Zelfs de lichte en  de twee matte kleuren zijn goed gepigmenteerd. Wel zijn de oogschaduws heel kruimelig. Dit zie je bijvoorbeeld bij kleur 8! De kruimeligheid kan zorgen voor wat fall-out. Als je je kwast aftikt, heb je hier al minder last van!

Review | Beauty | NYC Lovatics by Demi Review | Beauty | NYC Lovatics by Demi Review | Beauty | NYC Lovatics by DemiDe ooglook die ik maakte, is heel anders dan wat ik normaal doe. Ik gebruik altijd bruine tinten en dit keer besloot ik grijstinten te gebruiken. Ik heb kleur 2 aangebracht in de binnenste ooghoek en op het begin van mijn bewegend ooglid. Kleurnummer 6 heb ik aan het einde van het bewegende ooglid. Deze bracht ik ook iets omhoog in de arcadeboog. De mooie, rode/paarse kleur  heb ik de crease aangebracht en geblend met de grijze kleur.
Ik bracht op mijn gezicht een lichtroze blush aan met een koele highlighter. Op de lippen draag ik NYC Expert Last Lip Lacquer in 204 Central Park Session, een mooie roze nude tint.

Ik baal altijd een beetje dat mijn camera de kleuren niet goed overbrengt op beeld. In het echt zie je de kleuren goed overlopen in elkaar en schitteren ze heel mooi!

Review | Beauty | NYC Lovatics by DemiIk ben enthousiast over dit palette! Je kan met de kleuren heel wat kanten op en dat vind ik heel fijn. Je kan een zwoele smokey-eye maken of een mooie dagelijkse look. Die je dan ook weer kan omtoveren tot een avondlook! De pigmentatie is super, de kleuren vind ik mooi, alleen de fall-out is jammer. Maarja, daar valt wel mee te leven!

NYC Lovatics by Demi is te koop bij de Kruidvat en Trekpleister en kost €8,99

Liefs!

Geef een reactie

