lifestyle

Currently Loving | November 2015

Hee daar! Mijn favorieten deel ik niet heel vaak. De laatste keer dat ik ze deelde was in juni!  Wel heb ik deze rubriek een andere naam gegeven: Currently Loving! Deze naam past iets beter bij mij en is wat korter. Dus hierbij mijn Currently Lovings van eind oktober / begin november! Van mijn favoriete foundation tot mijn favoriete bezigheid!

Currently Loving | November | Catrice Nude Illusion

Catrice Nude Illusion Make-Up Foundation in 010 Nude Ivory.
Ik heb eigenlijk best veel slechte reviews gelezen over deze foundation. Ik vind hem daarentegen heel erg fijn! Hij heeft een medium dekking en verdeelt zich mooi over de huid. Ook vind ik de finish erg fijn. Deze is bij mij namelijk niet súper mat, maar laat hij wel een subtiele glans zien op mijn jukbeenderen bijvoorbeeld! De Nude Illusion foundation wissel ik nu telkens af met mijn NYC Natural Matte foundation.

Currently Loving | November | Essence Liquid LipstickCurrently Loving | November | Essence Liquid LipstickEssence Liquid Lipstick in 02 Beauty Secret.
Ik draag graag felle / donkere kleuren op mijn lippen, maar als ik heel eerlijk ben, pak ik toch vaker een nude tintje. Dit vind ik altijd lekker veilig en het staat overal bij. De laatste tijd pak ik vooral deze liquid lipstick van Essence erbij. Hij blijft niet zo lang zitten als bijvoorbeeld de liquid lipsticks van NYC of van Rimmel, maar toch vind ik hem erg fijn! Beauty Secret geeft mijn lippen een extra mooi kleurtje en een super mooie glans!

Currently Loving | November | Sweater Seven SistersSeven Sisters sweater with cut-outs
Op het moment is deze sweater van Seven Sisters een echte favoriet! Ik kocht deze laatst in Hoofddorp bij de Sting outlet voor maar 5 euro! Ik zocht nog een zwarte sweater, dus deze kwam als geroepen. De cut-outs maakt deze trui iets specialer. Hij is een beetje cropped, maar op een lage broek gaat dit prima met een zwart hempje eronder. De cut-outs maken de sweater ook wat meer classy! Deze sweater is echt een aanwinst voor mijn kledingkast!

Currently Loving | November | QuoteFavoriete quote.
Deze quote is echt een favoriet. Ook omdat ik het bij mezelf heel erg herken! Soms dan wil ik iets doen, maar dat denk ik “Ah joh, dat komt later wel.” Maarja, ‘later’ komt dus nooit. Bijna nooit tenminste. Dit moet ik dus echt gaan onthouden en ik denk ook dat dit een les kan zijn voor iedereen.

Favoriete bezigheid.
Op het moment geniet heel erg van het op de bank zitten ’s avonds na het eten. Dit klinkt raar, maar we zijn dan vaak met z’n allen samen. Iedereen doet vaak wat anders, maar toch praten we ook met elkaar. “Vroeger” ging altijd na het eten naar boven, om huiswerk te maken of om andere dingen te doen. Nu ik een tussenjaar (hier komt nog een artikel over!) heb, hoef ik dat dus niet meer en blijf ik ook meer beneden zitten. Daar geniet wel heel erg van!

Ik houd van quotes en nu ben ik ook wel erg benieuwd naar jouw favoriete quote?!

Liefs!

Geef een reactie

