fashion

Fashion | Mijn favoriete najaarsschoenen.

 

Ik ben echt dol op schoenen! “Vroeger” was ik echt een sneaker-meisje. Ik droeg bijna niks anders. Nu ik ouder word, begint mijn liefde voor laarsjes en hakken ook te groeien. De collectie met laarsjes wordt steeds groter. Toch heb ik mijn favorieten bij een bescheiden top 7 gehouden. En die ga ik je nu laten zien!

DSCN7190

DSCN7191

Allereerst deze laarsjes met een klein hakje. De kleur is heel apart. Op de bovenste foto komt de kleur nog het best over. Het is bruin, maar ook met een hintje grijs en groen. Maar door de aparte kleur vond ik ze juist zó leuk. Ook zaten ze meteen bij het passen goed. Een favoriet!
Deze laarsjes heb ik gekocht bij Catwalk. Dat is een zaakje bij ons in Haarlem in het centrum!

 

DSCN7189

DSCN7186

Oh, deze laarsjes zijn ook zo fijn! Deze hebben een warm stofje aan de binnenkant, waardoor ze súper warm zijn. Deze hebben ook een goede zool, waardoor je niet uitglijdt. Dus ook geschikt voor sneeuw!
Ook dit paar komt bij Catwalk vandaan.

DSCN7173DSCN7176

Dit paar laarsjes heb ik nu iets langer dan een week. En in weekje tijd zijn ze al groot favoriet geworden. Dit was liefde op eerste gezicht en ik was dan ook erg blij dat ik ze paste. Ik heb best smalle voeten en deze zaten bij m’n enkel gelijk strak. Dat vind ik niet vaak dus dat is fijn. Ook had ik deze kleur laarzen nog niet, dus het is een goede aanwinst!
Dit paar komt ook van Catwalk.

DSCN7194DSCN7196

Deze look-a-like Uggs zijn van Esprit en heb ik vorig jaar gekregen met Kerst. Ze zijn zó comfy! En heel warm en dat is goed voor een koukleum, zoals ik! Ik vind ze heel makkelijk te combineren. Ook zien deze er niet héél slonzig uit en kunnen ze makkelijk onder een rokje.
Dit paar is van Esprit en zijn via V&D gekocht.

DSCN7183DSCN7184

Deze schoentjes zijn fijn wanneer het nog niet heel koud is. Ze zijn namelijk niet heel warm, haha. Er zit wel een warm stofje binnenin, maar dit helpt echt niet. Ze lijken een beetje op Clarks, maar komen gewoon van de Primark. Ik denk niet dat ze nog te koop zijn, want ik heb ze al een jaartje ongeveer in de kast liggen.

DSCN7197DSCN7198

Last but not least, mijn “Chelsea” hakken van de Van Haren! Deze laarsjes zitten zó fijn! Je voelt echt nauwelijks dat er een hak onder zit, omdat ze ook een plateau hebben. Ze zijn niet heel warm, maar met wat dikkere sokken gaat het prima! Ik vind deze hakken echt té leuk: Ik zocht er zolang al naar en toen vond ik ze gewoon bij de Van Haren.

Dit waren mijn favoriete najaarsschoenen. Ik vind ze stuk voor stuk echt heel fijn & leuk. Ook draag nog wel eens sneakers in het najaar, maar ik kies vaker voor laarsjes. Laarsjes zijn namelijk wat warmer!

Liefs!

Geef een reactie

