beauty

Beauty | Mijn Top 5 Nude Lipsticks

 

DSCN7310-1.jpgHoewel ik opvallende lipsticks heel tof vind, kies ik toch sneller voor nude. Nude lipsticks passen óveral bij! Bij een donkere ooglook staat het mooi zacht en bij een zachte ooglook maakt een nude lip het helemaal af. Ik heb mijn top 5 nude lipsticks verzameld en laat ze vandaag aan jullie zien!

DSCN7295-1Essence.

Van Essence heb ik niet veel lipsticks, maar de lipsticks die ik heb vind ik heel fijn. Qua naturelle kleuren heb ik drie favorieten!

DSCN7277-1RSCN7340-1
Long Lasting Lipstick 07 Natural Beauty.
Aan het stompje kan je wel zien dat ik deze veel heb gebruikt. De laatste tijd pak ik hem minder vaak dan voorheen, maar ik blijf deze Natural Beauty een mooierd vinden! Ik kan hem zeker aanraden: Klein prijsje & hele goede pigmentatie!

DSCN7282-1RSCN7351-1
01 Pretty You! (Limited Edition, ‘Happy Girls Are Pretty’)
Zo jammer dat deze lipbalm een limited edition was! Dit product is officieel een tinted lipbalm, maar daarvoor vind ik hem nog best goed gepigmenteerd! Ik vind deze balm heel fijn: Voelt lekker zacht aan op de lippen, geeft een mooi kleurtje en verzorgt de lippen ook nog een beetje!

DSCN7289-1RSCN7364-1
Liquid Lipstick in 02 Beauty Secret.
De liquid lipsticks van Essence zijn pas net in het assortiment en dit kleurtje is echt een favoriet. Ik vind deze heel erg comfortabel zitten. Hij geeft niet héél veel pigment af, maar wel genoeg vind ik! Ook geeft hij een mooie glans aan de lippen.

DSCN7260-1
Catrice.
Van Catrice heb ik sowieso de meeste lipsticks in mijn stash. En eigenlijk allemaal uit de Ultimate Colour lijn! Maar deze twee zijn eerlijk gezegd de enige nude kleuren die ik heb van Catrice. Het zijn echter wel pareltjes

DSCN7254-1DSCN7323-1
Ultimate Colour Lipstick in 370 In A Rosegarden.
In A Rosegarden kwam met de voorjaarswissel van het assortiment erin. Toen kon ik bijna geen blog openen zonder dat ik deze lipstick zag. En ik moet toegeven dat ik dat wel snap. Het is een roze nude kleur en ik vind hem prachtig!

DSCN7250-12RSCN7331-1
Ultimate Colour Lipstick in 050 Maroon.
Oeh, deze lipstick was echt een probeersel… Het is bruine kleur en ik wist niet of dit mij ging staan. Maar toen ik hem op deed, was ik verliefd! Wat is deze mooi en apart. Maroon is een ander soort nude, maar ik draag hem graag!

lipswatches
Nog even alle lipswatches op een rij, van links naar rechts: 07 Natural Beauty, 01 Pretty You!, 02 Beauty Secret, 370 In A Rosegarden, 050 Maroon.

DSCN7234-1
Dit waren mijn vijf favoriete nude lipsticks! Het zijn alle vijf hele andere soort “nudes”, maar ik vind ze stuk voor stuk prachtig! Nu ben ik benieuwd: Wat is jouw favoriete nude lipstick?

 

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

