persoonlijk

Tag | De December Tag!

28

De December tag zag ik voor het eerst bij Vera Camilla voorbij komen. Deze tag vond ik zo leuk en ook weer eens wat anders dan de Kerst tags, dat ik besloot om hem over te nemen. Benieuwd wat mijn favoriete parfum en kerstnummer zijn of welke drie producten ik niet kan missen? Lees dan gauw verder.

16

Wat vind je het leukst aan de maand december?

In december is het overal erg feestelijk. In de stad hangen mooie lichtjes, op de Grote Markt staat een grote kerstboom, winkels zijn versierd. Ook komen de kerstliedjes weer op de radio, waardoor het eindelijk sociaal verantwoordelijk is om deze te luisteren.

29

Wat is jouw favoriete parfum om met de feestdagen te dragen?

Killer Queen van Katy Perry. Deze is wat zwaarder, maar ook weer wat zoeter. De geur blijft de hele dag om je heen hangen. Heerlijke najaarsgeur!

Welke drie producten mogen niet ontbreken deze maand?

Ik heb niet echt specifieke producten, maar wel soorten producten. Ik vind het in december nog leuker om highlighter te dragen. De zomerse glow is nu toch echt verdwenen en highlighter kan dit mooi vervangen. Ik vind highlighter stiekem in het najaar nóg mooier dan in de zomer!
Ook heb ik echt een lipbutter nodig in deze maanden. Op het moment gebruik ik de Labello lipbutter uit een potje en deze is verschrikkelijk fijn!
Mijn derde soort product zijn geurkaarsen. Geen beautyproduct dus! In de winter kan ik niet zonder geurkaarsen. Ik vind het heerlijk om ze even te branden voordat ik naar bed ga, of als ik gewoon overdag met dingen bezig ben!

Wat is je favoriete winterdrankje?

Warme chocolademelk en dan het liefst met slagroom! Dat geeft mij echt een winters gevoel! Ook drink ik graag thee en latte macchiato, maar die twee drankjes drink ik het hele jaar door. Dus favoriete winterdrankje is dan toch warme chocolademelk!

17

Wat is je favoriete kerstfilm?

Deze vraag vond ik nog best moeilijk! Ik kijk wel graag films, maar een echte favoriet qua kerstfilms vind ik lastig. Home Alone is altijd wel leuk, maar na al die jaren gaat deze mij toch wel vervelen (ja, echt!). Ook vind ik de Princess Diaries vermakelijk om te zien. Het is niet een typische kerstfilm, maar rond deze tijd houd ik heel erg van dat soort films!
Vorig jaar heb ik All She Wants For Christmas gezien. En die vond ik eigenlijk wel grappig. Hij is niet súper goed geacteerd, maar ik vermaakte me wel met deze film. Dus dan kies ik toch voor All She Wants For Christmas!

204

Welk soort snoep eet jij het meest rond deze tijd?

Ik snoep eigenlijk niet heel veel. Kruidnoten vind ik erg lekker. Schuimpjes ook wel, maar deze eet ik niet vaak/veel. Dan kies ik toch voor kerstkransjes, maar dan wel degene waar niks in zit!

Wat is je ultieme kerstlook?

Glitters! Een mooie ooglook met shimmers, hele glanzende highlighter en een mooi kleurtje op de lippen!

Wat is je favoriete kerstnummer?

Vera antwoordde hier I’ll be there this Christmas van Gary Fomdeck, oftewel Gerard Ekdom. En dit nummer vind ik ook geweldig. Het is niet zo’n typisch kerstnummer. Ook draai ik zo’n honderd keer op een dag het kerstalbum van Nick & Simon. Sancta Tell Me van Ariana Grande kan ik ook heel erg van genieten. Ik heb heel veel favorieten eigenlijk!

Wat zijn je goede voornemens voor 2016?

Hier ga ik nog heel even over nadenken. Begin 2016 zal hier een artikel verschijnen met al mijn goede voornemens!

Dit was de December tag! Ik vond hem zelf erg leuk en ik zit al helemaal in de kerststemming! Bedankt voor het lezen!

Liefs,
Stacy

Alle foto’s komen uit mijn Pinterest collectie, Christmas.

 

 

 

Geef een reactie

