lifestyle

Lifestyle | Wat te doen na Kerst?

24

De kerstdagen zijn bij ons thuis voor uitrusten, lekker eten en vooral samen zijn. Die dagen zitten altijd wel volgepropt met van alles en nog wat. Maar dan is het 27 december en is Kerst voorbij. Wat ga je doen? Vandaag heb ik wat ideeΓ«n opgeschreven voor wat inspiratie!

1. Ga schaatsen!
Trommel wat vrienden op, of ga juist met je familie. Schaatsen is hartstikke leuk en je kan veel plezier maken met elkaar. Of je het nou kan of niet: Het is echt leuk. Schaatsen hoort toch wel bij dit seizoen. En na het schaatsen kun je jezelf opwarmen met een warme chocolademelk!

2. Houd een uitgebreide filmdag!
Heerlijk op de bank (of juist warm in bed) in een chill-outfit, een lange filmdag houden. Ik doe dit zelf veel te weinig, maar soms is het zΓ³ fijn. De hele dag niks en lekker bijkomen van de feestdagen.

3. Of ga naar de bioscoop.
Heb je geen zin om thuis een film te kijken? Ga dan naar de bioscoop. Bijna alle bioscopen zijn wel open vandaag, dus kies een leuke film uit en ga er heen. Natuurlijk met wat snacks, zoals popcorn. Op het moment draait ‘Ja, Ik Wil’ in de bioscopen en dit vind ik een echte aanrader!

4. Creatief bezig zijn.
Kan je normaal nooit de tijd vinden om creatief bezig te zijn, maar vind je dit wel erg leuk, doe dit dan vandaag. Pak al je knutselspullen uit de kast en laat je creativiteit lekker los! Ikzelf vind het erg leuk (en ontspannend!) om te tekenen of te waterverven.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5. Maak een lange wandeling.
Als het niet regent natuurlijk. Naja, dan kan het ook, maar ik zou het zelf niet doen… Maak een fijne wandeling in het bos of park. Alleen of neem iemand mee. Een wandeling is erg ontspannend en dan kan je ook gelijk alle kerstkilo’s er een beetje af lopen, haha.

Dit waren mijn ideetje voor een fijne dag na Kerst. Vandaag is mijn vader jarig, maar hij moet werken. Er komt geen visite langs, dus misschien staat er bij mij wel een movie-day op de planning!

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

