persoonlijk

Persoonlijk | Mijn “Voornemens” Voor 2016!

happy new year.jpg

Gelukkig nieuwjaar allemaal! ♥ Ik hoop dat jullie allemaal een fijne Oud & Nieuw hebben gehad. Bij een nieuw jaar horen ook altijd weer voornemens. Ikzelf vind het woord verschrikkelijk en noem het liever “doelen”.  Ik heb er een paar op een rijtje gezet en zal ze toelichten.

wordkout.jpg

wordkout 2.jpg

♥  Beginnen met sporten én het volhouden.
Ja, dit doel is wel vaker voorbij gekomen op mijn blog. Soms ben ik echt heel goed bezig, maar dan kan ik door omstandigheden een paar dagen niet sporten en dan gaat het weer neerwaarts. Dit keer wil ik echt goed gaan beginnen en het écht gaan volhouden. Niet veel excuses dit maal.

♥  Regelmatig blijven bloggen.
Op het moment komen er twee artikelen per week online, (woensdag en zondag). Daar ben ik erg tevreden mee, omdat dit weleens anders is geweest. Nu wil ik dit ook blijven volhouden. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat gaat lukken.

bloggen

fashion

♥  Meer experimenteren op mijn blog.
Nog een blogdoel! Momenteel komen er voornamelijk beauty en lifestyle artikelen online, maar ik wil ook meer met fashion gaan doen. Dat is namelijk ook iets wat ik erg leuk vind. Toch weet ik nog niet goed hoe ik dat op Life Of Stacy moet overbrengen! Ook wil ik meer DIY’s en recepten gaan plaatsen!

  Bezig blijven met waterverven en tekenen.
Tekenen is altijd wel een hobby geweest. Maar door school deed ik het vrij weinig. Alleen als ik me heel erg verveelde in de klas, dan ging ik tekenen. Maar thuis deed ik het nooit meer. Nu teken ik weer vaker en waterverf ik ook nog. En ik merk echt dat het mij ontspant. Dus dit wil ik zeker blijven doen.

vogel.jpg

bambi

♥  Genieten van de kleine dingen.
Dit doe ik op het moment echt en ik hoop dat ik dat heel 2016 kan blijven doen!

♥  Inschrijven voor een vervolgstudie.
Dit staat eigenlijk op nummer 1. Vanaf volgend schooljaar wil ik weer heel graag gaan studeren. Maar eerst uitzoeken wat het wordt en dan pas inschrijven. Ik heb er nu al zin in!

♥  Meer “offline” zijn.
Minder op mijn mobiel zitten en meer dingen offline doen. Zoals lezen, tekenen, wandeling maken. Maar ook bordspelletjes doen met m’n ouders bijvoorbeeld.

Dit zijn mijn doelen voor dit jaar. Ze zijn allemaal wel haalbaar, dus dat is fijn. Wat is jouw doel van dit jaar?

Liefs,
Stacy

 

Bron foto’s: 1 2 3 4 5 6 7

 

 

Een gedachte over “Persoonlijk | Mijn “Voornemens” Voor 2016!

Geef een reactie

