beauty

Beauty | Hema Soft Matt Lipbalm (11)

DSCN7524-1Vorig jaar heeft Hema haar beauty-assortiment uitgebreid met een aantal producten. De Soft Matt Lipbalms werden toen best gehypet. Op iedere blog kon je er uiteindelijk wel over lezen. En iedereen was enthousiast! In de zomer kocht ik mijn eerste lipbalmΒ en afgelopen weekend heb ik er nog eentje bij gekocht. Een hele mooie najaarskleur.
DSCN7530-1

In de zomer had ik een roze kleur gekocht (nr. 03) en die heb ik zo ontzettend veel gedragen. Maar eigenlijk kwam hetΒ er nooit van om een andere te kopen. Toen ik deze kleur tegenkwam en swachtte, wilde ik hem gelijk meenemen!

DSCN7535-1

Ik heb over nummer 11. Dit is een nude kleur met een bruine ondertoon. Dit soort tinten draag ik graag (en veel!). Dus ik denk dat ik deze ook weer met veel liefde zal dragen.

DSCN7543-1DSCN7554-1

Deze Soft Matt Lipbalm heeft een hele goede pigmentatie en voelt zacht. Op mijn lippen is de kleur mooi mat. Het is een beetje een “my lips but better” kleur, maar dan iets bruiner in mijn geval.
DSCN7527-1

De lipbalm voelt lekker aan op de lippen. Hij zit heel comfortabel en smeert fijn uit. De Soft Matt Lipbalm blijft zo’n 3 tot 4 uur zitten bij mij. Een slokje drinken en een hapje eten overleeft hij ook wel. Ik hoop dat Hema nog meer kleuren uit gaat brengen in deze lijn, want ik ben fan!

De Hema Soft Matt Lipbalm is te koop bij de Hema (oh, echt?!) voor €3,50.

Liefs,
Stacy

7 gedachten over “Beauty | Hema Soft Matt Lipbalm (11)

    1. Er zijn -geloof ik- 10 kleuren te koop; In verschillende tinten roze en rood, maar er is ook een donkerpaarse lipbalm te koop! Je hebt wel een ruime keuze aan kleuren!

Geef een reactie

