DIY

DIY | Waterverf & Tekenen

DSCN7641-1

Tekenen is altijd een hobby geweest, maar eigenlijk heb ik het al een hele tijd niet meer gedaan. Tot een aantal weken geleden. Ik wilde graag waterverven en weer wat meer mee doen. Vandaag laat ik jullie een aantal “kunst”werkjes zien!

DSCN7621-1

Ik tekende eigenlijk nooit meer. Ik nam er simpelweg de tijd niet voor. Andere dingen vond ik véél belangrijker. Maar wat is nou belangrijker dan doen waar je gelukkig van wordt. Ik word gelukkig (en ontspannen) van tekenen, dus waarom doe ik het niet gewoon?

DSCN7636-1

Afgelopen tijd zag ik steeds meer waterverf creaties op WeHeartIt en Pinterest voorbijkomen. Daar werd ik zo van geïnspireerd! Dus op zoek naar een goedkoop waterverf palette. Ik kocht er eentje bij de Hema en bij de Action. Als ik het dan niks vond, had ik er tenminste niet veel geld aan verspild!

DSCN7628-1

Ook heb ik bij de Action soft pastels gekocht. Dat zijn krijtjes die je kan vervagen (met je handen of met een kwastje). Zo kan je schaduwen creëren. Ik heb hier pas één keer iets meegedaan en het is echt zó leuk! Dat ga ik echt vaker doen. Wel worden je handen er erg vies van, haha.

DSCN7624-1

Ik heb het nu alweer een tijdje opgepakt en ik word er gelukkig van. Ik kan makkelijk in het weekend een hele middag verspillen aan tekenen en verven. Ook word ik er echt super ontspannen van!

Ik ben echt blij dat ik het weer heb opgepakt. Ik hoop dat ik het door kan blijven zetten, want ik merk dat ik er echt gelukkig van word!

Verf of teken jij?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

