inspiratie·lifestyle

Food | Recipes I want to make!

title.jpg
Sinds ik een tussenjaar heb, help ik veel meer mee in het huishouden. Ook in de keuken: Ik kook vaker en ook help ik mijn moeder vaker met koken. Daardoor ben ik ook steeds meer op zoek naar lekkere receptjes. In dit artikel heb ik wat recepten verzameld, die ik graag nog zou willen maken!

Ik vind het fijn om gezond te koken, maar hier en daar mag het ook weleens wat ongezonder. Balance is the key! Ik ben gek op koken en bakken, maar ik deed het eigenlijk heel weinig. Het enige wat ik weleens deed, was koekjes of cakejes bakken. Maar nu wil ik dus meer gaan koken en dat ook volhouden!

Op internet staan miljoenen lekkere receptjes. Ik vond ze, sloeg ze op en vergat ze weer. In dit artikel wil ik wat receptjes tonen, die mij echt super lekker lijken! Als een soort geheugensteuntje!

broodstengels.jpg
Deze broodstengels van Lekker & Simpel zijn super easy om te maken. Ze lijken mij super lekker bij een tomatensoepje. Maar ook ’s avonds voor de tv met lekkere dipjes, lijken ze mij een succes!

eenpansgerechtOok dit eenpansgerecht is afkomstig van Lekker & Simpel. Ik ben echt fan van hun site, haha. Hier zit onder andere  paprika, courgette, prei en feta in. I loveeeee feta! Dit gerecht wil ik zeker een keer maken. Ik denk ook dat het heel erg lekker is met mie.

pompoensoep.png
Ook Serena Verbon van Beautylab plaatst regelmatig receptjes. Alles ziet er op haar foto’s zó mooi uit, dat het water al in je mond loopt! Deze romige pompoensoep is al een tijdje geleden op haar site geplaatst, maar nog steeds wil ik hem héél graag maken. Ik vind pompoen heel erg lekker, maar pompoensoep heb ik nog nooit op. Zo benieuwd naar hoe dit smaakt!

yoghurt cake

Deze yoghurtcake van Aranka (By Aranka)staat echt heel hoog op mijn lijstje om te maken. Ik ben zo benieuwd hoe dit smaakt! Blauwe bessen en yoghurt is sowieso een goede combinatie. En cake is áltijd goed, dus dit moet best goed smaken!

walnootballetjesAls laatste recept heb ik er weer eentje van Lekker & Simpel. Dit zijn zoete walnotenballetjes met dadels. Deze lijken mij zo ontzettend lekker. Ik denk trouwens dat deze ook heel leuk zijn om te maken. Deze ga ik heel snel eens maken!

Welke recepten wil jij nog heel graag maken?

Liefs,
Stacy


 

Alle foto’s behoren tot de gelinkte sites. De titel foto komt van We Heart It

 

 

2 gedachten over “Food | Recipes I want to make!

Geef een reactie

