beauty

Beauty | Vergeten Favorieten

DSCN7652-1

Producten die eerst heel erg geliefd waren, maar daarna toch in een hoekje terechtkomen: Ik denk dat iedereen ze wel heeft. Ik ook. In dit artikel laat ik mijn vergeten favorieten zien. Veel oogschaduws, een blush en lipsticks. Kijk je mee?

DSCN7671-1

DSCN7677-1

DSCN7680-1Max & More blush en lipstick

Max & More is het huismerk van de Action, wat betreft beauty. De lipsticks heb ik al eens gereviewd en toen was ik enthousiast. Zo enthousiast om ze vervolgens te laten liggen in mij stash. Ze zijn echt van hele goede kwaliteit voor zo’n klein prijsje. Ik moet ze meer gaan gebruiken.

Ook de blush – in de kleur Rose – heeft een hele goede pigmentatie en blijft goed zitten. Het was echt een hele grote favoriet en ik gebruikte hem elke dag. De laatste tijd heb ik hem links laten liggen, maar nu wil ik hem weer gaan gebruiken. Het is echt een heel mooi fris kleurtje!

DSCN7698-1

DSCN7687-1Catrice Liquid Metal Eyeshadows

Over deze oogschaduws heb ik 2013 al eens een review geschreven. Let maar niet op dat artikel, haha. Het zijn hele fijne oogschaduws, maar toch pak ik ze er niet vaak bij. Ik heb ze een periode heel veel gebruikt, maar toch pak ik de laatste tijd liever een palette. Ik moet ze meer gaan gebruiken, want ze zijn werkelijk prachtig!

DSCN7708-1

DSCN7707-1Essence Metal Glam Eyeshadows

De Metal Glam oogschaduws lijken een beetje op de Liquid Metals! Frosted Apple heb ik al een hele tijd en gebruikte ik echt heel veel! Nog steeds vind ik deze kleur prachtig! Chocolate Jewelery  heb ik vzn mijn moeder gekregen, omdat zij hem niet zo veel gebruikte. Deze oogschaudws zijn super fijn!

DSCN7710-1

DSCN7711-1Essence Sun Club Eyeshadow Palette

Dit palette is al een oudje. De Sun Club producten zijn ondertussen ook alweer een tijdje uit het assortiment. Dit oogschaduwpalette vind ik echt heel fijn. Met dit palette begon mijn liefde voor oogschaduw. Maar hij is nu een beetje uit elkaar aan vallen, waardoor ik hem nauwelijks meer gebruik. Zonde!

DSCN7719-1

DSCN7721-1Sleek Oh So Special Eyeshadow Palette

Dit Sleek palette wilde ik zó graag! Ongeveer twee jaar geleden kreeg ik hem voor Kerst en toen heb ik hem heel veel gebruikt. Nu gebruik ik hem eigenlijk nooit meer. Zo jammer, want Sleek oogschaduws zijn echt heel fijn. Dit palette en het Vintage Romance palette moet ik echt meer gaan gebruiken, want ze zijn echt super!

DSCN7662-1

Zoals je misschien al merkte, zijn het vooral oogschaduws die ik ‘vergeet’. Ik moet ze echt meer gaan gebruiken, want ik wil deze ook niet wegdoen. Juist omdat ik ze zo fijn vind!
Heb jij producten die je eerst heel veel gebruikte, maar nu in een hoekje hebt gestopt? 

Liefs,
Stacy

 

Geef een reactie

