beauty

Beauty | Ari by Ariana Grande

DSCN7738-1

Ariana Grande vind ik een leuke vrouw. Ze is prachtig, maakt fijne muziek en is -volgens mij- ook heel vriendelijk. Toen ik hoorde dat ze een parfum uit ging brengen, werd ik nieuwsgierig. Maar toen las ik de geurnoten en eigenlijk wist ik al gelijk dat het niks voor mij zou zijn. Mierzoet, dacht ik. Toch besloot ik hem te ruiken en ik was verkocht. Wat is Ari by Ariana Grande heerlijk!

DSCN7730-1

DSCN7741-1
De flacon vind ik  Ariana Grande schreeuwen. Hij is lief en schattig. Maar ook sexy door de vorm en het witte, fluffy bolletje. Het bolletje geeft echt iets extra’s. Ik vind de flacon prachtig!

Het doosje waar de flacon uitkomt, is ook echt Ariana Grande. Hij is lila met gouden details, een hele mooie combi. Er staan foto’s van de zangeres op, maar ook haar handtekening en natuurlijk de naam van het parfum.

DSCN7749-1
De geurnoten van Ari by Ariana Grande zijn vooral fruitig, maar ook apart. Ik heb namelijk nog nooit een parfum geroken waar marshmallow in zit verwerkt.

Topnoten: peer, roze grapefruit, framboos.
Hartnoten:
musket, rozen, vanille orchidee.
Basisnoten: marshmallow, muskus, blonde houtsoorten.

Ik vind het parfum heerlijk ruiken. Hij is zoet, maar ik vind hem niet té zoet. De geur is echt een meisjesgeur en daardoor vind ik hem ook bij Ariana Grande passen.

DSCN7733-1

Ari by Ariana Grande is een eau de parfum en daardoor is hij ook wel sterk. Voordelen daarvan zijn wel dat je niet veel nodig hebt én dat hij lang blijft zitten! Na zo’n 8 uur ruik je de geur nog lichtjes.

DSCN7742-1

Ik ben toch wel erg blij dat ik hem geroken hebt, want ik vind hem heerlijk. Ik gebruik hem niet veel. Maar als ik hem op heb, ruik ik meerdere keren per dag aan mijn pols.
Ikzelf vind Ariana leuk, maar ook als je haar niet leuk vindt, zal ik hem toch even ruiken. Het parfum heeft mij zeker verrast!

Verkrijgbaarheid:
Ari by Ariana Grande 30 ml €29,95
Ari by Ariana Grande 50 ml €39,95
Ari by Ariana Grande is exclusief te koop bij de Douglas.

Liefs,
Stacy

 

 

3 gedachten over “Beauty | Ari by Ariana Grande

Geef een reactie

