beauty

Beauty | Favorieten van januari!

DSCN7791-1Vandaag heb ik een favorieten artikel voor jullie. Met allemaal beauty producten! Januari was een maand waarin het normale leven oppakken na de feestdagen centraal stond. Dat deed ik ook, maar wel met prachtige producten! Ik deel vandaag mijn favorieten van parfum tot aan een vergeten highlighter.

DSCN7770-1
DSCN7763-1
Katy Perry Killerqueen – Eau de Parfum.

Ik begin met Killerqueen van Katy Perry. Ik had een klein flesje gekregen van mijn zus en haar vriend bij mijn profielwerkstukpresentatie. Toen ontdekte ik deze geur: Wat is hij lekker! Zo lekker, dat ik voor Kerst een grote flacon heb gevraagd aan mijn broer. Ik vind het een echte najaarsgeur!

DSCN7781

DSCN7774
Catrice Ultimate Colour lipstick in 370 InΒ A Rosegarden.

In A Rosegarden is echt mijn go to lipstick geweest in januari. Als ik niet wist wat ik op mijn lippen wilde, pakte ik altijd deze. De kleur is ‘natuurlijk’ roze. Je ziet dat ik wat op mijn lippen heb, maar hij valt niet op. Een hele mooie kleur!

DSCN7802-1

DSCN7810-1
I Heart Make-up – I Heart Chocolate eyeshadowpalette.

Dan twee oogschaduws van I Heart Make-up. Allereerst, het I Heart Chocolate palette. Dit palette is heel veelzijdig. Ik kan er een donkere look mee maken, maar ook een zachte nude look. Doordat hij veelzijdig is, gebruik ik hem echt heel veel!

DSCN7797-1
DSCN7801-1
I Heart Make-up – Naked Chocolate eyeshadowpalette.

Naked Chocolate gebruik ik iets minder, maar is ook een grote favoriet geweest deze maand. Dit palette is iets “zachter”. Ik vind de chocolade paletten van I Heart Make-up echt heel fijn en zal ze nog veel gaan gebruiken!

DSCN7820-1

DSCN7829-1Essence Metal Glam highlighter powder in Golddigger. (Oude LE)
Deze highlighter komt uit eenΒ oude limited edition van Essence. Ik kreeg hem rond Kerst 2013. Toen gebruikte ik nog geen highlighter, dus dit pareltje heeft lang in mijn stash gelegen. Nu gebruik ik hem echt heel veel! Hij is echt prachtig! Het liefst gebruik ik hem met de Kiko blush.

DSCN7787-1

Kiko Moon Dust Face Powder in 01 Mysterious Pink.

Deze Kiko blush komt ook uit een limited edition, maar dan van afgelopen december. Ik weet niet of hij nog in de winkels ligt eigenlijk. De verpakking vind ik prachtig en echt “kerstig”. Maar de blush zelf is nog mooier! Het patroontje alleen al. Mysterious Pink heeft een glansje, maar ik gebruik hem dus het liefst in combinatie met een highlighter. Ik gebruik de blush echt met heel veel liefde!

Dit waren mijn favorieten van de maand januari. Ik deel niet elke maand mijn favorieten, maar zo nu en dan vind ik het leuk om te delen. Ook omdat ik deze maand duidelijk favorieten had!

Wat is jouw favoriete product van afgelopen maand?

Liefs,
Stacy


7 gedachten over “Beauty | Favorieten van januari!

  1. Ik ben wel erg benieuwd naar die parfum… Ik heb zelf ook het I Heart Chocolate palette, die is echt geweldig!

    1. Het parfum is echt een aanrader als je van warme geuren houdt! Het I Heart Chocolate palette is echt geweldig inderdaad!

Geef een reactie

