persoonlijk

Persoonlijk | Disney Tag!

prinsessen.jpg

Toen ik een tag aan het zoeken was, kwam ik de Disney Tag tegen. Ik ben fan van Disney, dus de keuze was al snel gemaakt: Deze ga ik invullen! Ik laat je weten wat mijn favoriete liedje is, welke prinses ik zou willen zijn en natuurlijk wat mijn favoriete film is!
1. Wat is je favoriete Disneyfilm?

Oeh, dit vind ik een lastige! Vroeger vond ik Assepoester altijd erg leuk. Nu neig ik toch naar Rapunzel en Frozen! Ook al vind ik The Lion King ook erg mooi. Oh, en Tarzan! Ik kan eigenlijk niet echt kiezen. Disneyfilms vervelen namelijk nooit!

2. Welk prins wil je zijn?

Moet het een echte prins zijn? Ik vind namelijk Flynn Rider/Eugene uit Rapunzel heel erg leuk! Het dievenbestaan laten we dan even achterwegen. Maar hoe hij met Rapunzel is, vind ik erg leuk en ergens ook wel schattig. Eerst doen ze heel koppig tegen elkaar, maar toch zorgt Flynn dat alles goed komt met haar.

quote rapunzel

3. Welke prinses wil je zijn?

Deze is lastig, haha. Ik vind Rapunzel erg leuk, maar zou ik haar willen zijn? Nee, denk het niet. Maar wie dan wel? Vroeger vond ik Jasmine altijd erg mooi, dus misschien haar dan wel. Ik weet het eigenlijk niet, haha.

4. Op welk karakter lijk je het meest?

Ik denk dat ik een mix ben van verschillende prinsessen. Ik kan eigenwijs zijn, beoordeel mensen niet (vaak) op hun uiterlijk, kan best onhandig zijn en houd ervan om buiten zijn. Maar ben ook net zo graag binnen. Ik denk dan dat je op Rapunzel, Belle en Doornroosje uitkomt?

5. Wat is je favoriete liedje?

Ik heb niet echt een specifieke favoriet eigenlijk. De muziek uit Frozen vind ik mooi. En de muziek uit Tarzan blijf ik echt te gek vinden! Verder vind ik ‘Part of your world’ uit de Kleine Zeemeermin prachtig en blijf ik lachen om ‘Hakuna Matata’.

6. Wat is je favoriete Disney park?

Ik ben nog nooit in een Disney park geweest. Dus een favoriet heb ik niet.

7. Welke van de originele figuren is je favoriet?

Minnie en Mickey Mouse! Die twee muisjes blijven leuk En behoort Winnie de Pooh ook bij de orginele figuren? Dan die namelijk ook!

Dit was de Disney tag alweer! Wat is jouw favoriete Disney liedje?

Liefs,
Stacy

De afbeeldingen komen uit mijn Pinterest doek: Disney

 

 

 

 

Geef een reactie

