persoonlijk

Persoonlijk | Mijn muziekidolen.

nick en simon

Ik heb het maar idolen genoemd, omdat ik niet wist hoe ik het anders moet noemen. Idolen zijn het namelijk niet, maar wel mensen waar ik fan van ben. Eerst schreef ik nog weleens over mijn favoriete liedjes, maar de laatste tijd heb ik niet echt favoriete liedjes. Daarom schrijf vandaag over mijn “muziekidolen”!

olly murs

Olly Murs.

Olly Murs is in 2009 tweede geworden bij X-Factor in Engeland. In 2010 kwam zijn eerste album uit. Vanaf dat moment was ik eigenlijk al fan. Olly heeft een hele fijne stem. Hij kan steengoed ballads zingen, maar ook up-tempo kan hij makkelijk aan. Daarnaast is het ook een hele sympathieke man, tenminste hoe hij overkomt in interviews. Ik luister zijn muziek meerdere malen per week.

john mayer

John Mayer.

Ik houd heel erg van singer-songwriters muziek en John Mayer hoort in dat rijtje thuis. Shadow Days is by far mijn favoriet van hem en dit lied kan ik dan ook erg vaak luisteren. Zijn andere muziek vind ik ook erg fijn, maar dit nummer steekt er toch boven uit. Ik heb periodes dat ik alleen maar John Mayer luisteren. Hele fijne muziek!

 

jason mraz

Jason Mraz.
I looooove Jason Mraz! Jason Mraz werd bekend in Nederland met het nummer I’m Yours en vanaf nummer ben ik eigenlijk ook fan. Zijn muziek vind ik altijd heerlijk, omdat het me vaak doet denken aan de zomer. Alle nummers hebben een hele relaxte feeling en daar houd ik van!

 

matt simons

Matt Simons.

Naar Matt Simons luitster ik eigenlijk nog niet heel lang naar. Toch behoort hij wel in dit rijtje, omdat hij heel snel een grote favoriet is geworden. Ik vind zijn muziek heel fijn. Het zijn voornamelijk ballads en dat vind ik soms heel fijn om naar te luisteren. Ook heeft hij een hele mooie, rustige stem.

nick en simon

Nick & Simon.

Nick & Simon konden niet in dit rijtje ontbreken. Ik heb al vaker gezegd dat ik fan ben van de Nederlandse muziek. En eigenlijk vooral van Nick & Simon. Ik vind het nieuwe album te gek en kan niet één specifieke favoriet kiezen! Van al hun muziek trouwens niet. Ook zijn de mannen zelf erg leuk. Ze hebben humor en zijn sympathiek. Zeker een grote favoriet!

Dit zijn mijn muziekidolen, al noem ik het niet echt idolen. Het zijn mensen waarvan ik de muziek gewoon erg fijn en goed vind. Van wie  ben jij ‘fan’?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

