fashion

Fashion | Lookbook inspiratie.

COMFY WINTER OUTFIT

COMFY WINTER OUTFIT

Twee weken geleden liet ik de modetrends voor komend voorjaar aan jullie zien. Persoonlijk houd ik me niet heel erg aan trends. Ik trek uit de kast wat ik leuk vind. Of het nou ‘in’ is of niet. Daarom leek het me leuk om vandaag wat outfits te laten zien, die ik geweldig vind! Ik heb lookbook.nu weer afgezocht en mijn favorieten voor je verzameld!

Black, grey and white

Black, grey and white

Je gaat vandaag vooral hele simpele outfits zien, omdat ik daar het meest van houd! Deze outfit vind ik erg mooi door de manier hoe de twee tinten grijs met elkaar combineren. De faux leather maakt de look iets specialer dan een normale zwarte jeans. De witte sneakers maken de outfit fris, vind ik!

CHECKED COAT AND GREY SWEATER

CHECKED COAT AND GREY SWEATER

Nog een outfit met een comfy én grijze sweater! Deze outfit vind ik ook erg mooi. Vooral de jas vind ik geweldig! Die geeft de look wat kleur. Zelf zou ik er zwarte laarsjes met hak onder dragen, dat maakt de outfit ietsje meer classy.

E a s y

E a s y

Deze outfit is ook weer lekker simpel, maar wel classy en netjes. Het is simpel, maar wel over nagedacht. En daar houd ik van! Ook bij deze outfit zou ik andere schoenen dragen, omdat deze op de foto niet helemaal mijn ding zijn. Verder vind de streepjes, het tasje en de jas geweldig!

Leather & fringe

Leather & fringe

Oeh, deze outfit vind ik te leuk! Wel iets te koud voor hier, maar in de lente en zomer kan deze outfit makkelijk! Normaal vind ik fringe rokjes te druk, maar deze outfit is goed in balans. De bovenkant is rustig, waardoor het rokje perfect tot z’n recht komt. En witte All Stars zijn altijd goed! (:

3x

ONCE UPON A SUNNY WINTER DAY  – Urban Jungle – Yawn of Winter

De eerste outfit uit dit rijtje is één van mijn favorieten! Weer met een faux leather broek. Doet me eraan denken dat ik de mijne ook vaker moet dragen! De lange jas vind ik geweldig, maar zou ik zelf nooit kopen. Met zo’n jas lijk ik nog kleiner, haha.
De tweede outfit vind ik ook heel mooi, maar zou ik in de lente dragen. De laatste vind ik ook geweldig, vooral door de combi van de jeans en de laarsjes. Zo’n mom-jeans is toch best leuk eigenlijk!

Dit waren mijn favorieten op het moment. Ik krijg altijd wel veel inspiratie van dit soort foto’s!

Wat is jouw favoriet van deze outfits?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

