beauty

Beauty | Action Max & More Contour Palette

DSCN7892-1Op Instagram zag ik dit palette van de Action vaak voorbijkomen. Een contour palette voor zo’n klein prijsje?  Die moet ik hebben! Dus bij mijn volgende bezoekje aan de Action nam ik dit palette mee!

DSCN7891-1

DSCN7900-1
Het Max & More Contour Palette komt in een kartonnen doosje. Deze is zwart met witte letters. Zo’n doosje voelt altijd wel iets luxer aan! Op de achterkant van de verpakking staat wat tekst, de ingrediënten en de kleuren. Max & More test niet op dieren!

DSCN7917-1

DSCN7902-1Haal je het palette uit de verpakking, dan krijg je een mooi, lang, plastic doosje waar de kleuren in zitten. De verpakking voelt licht aan, maar ook stevig. Ook zit er in het kartonnen doosje een handleiding. Hierin staat precies uitgelegd waar je elke kleur moet aanbrengen. Handig als je net begint met contouren!

DSCN7932-1En dit zie je als je het palette openmaakt! De vier poeders, maar ook een klein spiegeltje met een sticker. Op deze sticker staat nogmaals waar elke kleur op het gezicht aangebracht moet worden. Zo hoef je de handleiding niet te bewaren!
In het contour palette zitten vier kleuren. Een echte contour kleur (met een koele ondertoon), een bronzer (met een warme ondertoon), een shape kleur (een zandkleurig poeder) en een highlighter. De highlighter bevat kleine glittertjes.

DSCN7947-1Eigenlijk was ik best onder de indruk van de swatches. De twee lichtste kleuren zie je niet perfect, maar dat komt doordat ze dicht bij mijn eigen huidskleur liggen.
De bronzer vind ik zelf iets te oranje, dus die zou ik niet snel écht als bronzer gebruiken. Eerder als een blush! De contour kleur vind ik wel prachtig!

DSCN7919-1Ik heb geprobeerd om full-face foto’s te maken, maar mijn camera liet de kleuren niet erg goed overkomen. Misschien dat het later nog beter lukt!
De poeders vind ik erg fijn werken. De shape kleur vind ik handig om alles mee te blenden. De highlighter is voor mij iets te subtiel, maar hij is wel mooi! Ik houd zelf alleen iets meer van een iets heftigere glans! De contour kleur is wel echt heel goed. Het is bij drogisterijmerken vaak moeilijk om een bronzer te vinden met een koele ondertoon, dus met deze ben ik erg blij!

Het Max & More Contour Palette is te koop bij de Action voor €1,99.

Liefs,
Stacy

4 gedachten over “Beauty | Action Max & More Contour Palette

Geef een reactie

