lifestyle

Lifestyle | Mijn favoriete Instagram accounts!

cynthia

Instagram is by far mijn favoriete social media app. Zelf post ik niet heel veel foto’s (moet ik echt meer gaan doen!), maar ik kan me goed vermaken door alleen maar te scrollen. Voor vandaag heb ik een aantal favoriete accounts op een rijtje gezet!

natalie

Nataliestudio

Ik vind waterverf erg leuk om te doen, maar ben er nog niet echt goed in. Natalie is daar echter wel érg goed in! Op Instagram post ze de prachtigste creaties. Ze verft vooral mooie bloemen, maar soms komt er ook een portret of een quote voorbij. Een heel inspirerend account om te volgen!

serena

SerenaVerbon

Serena Verbon is natuurlijk bekend van haar blog Beautylab. Ik vind dat Serena echt de mooiste productfoto’s maakt! Haar flatlays zijn werkelijk prachtig! Ook komt er soms een foto voorbij van haar schattige katten. Echt een aanrader om te volgen!

cassey

Blogilates

Toen ik nog sportte (ooit in een ver verleden, haha), deed ik heel veel work-outs van Cassey Ho. Ze maakt hele goede video’s en ze is altijd vrolijk! Nu ik het sporten weer aan oppakken ben, komt Cassey weer veel voorbij!
Op Instagram post ze veel sport-gerelateerde foto’s (en korte filmpjes), maar ook komen haar outfits en maaltijden voorbij. Van haar account word ik altijd erg vrolijk!

cynthia

MissLipgloss

Cynthia van Miss Lipgloss volg ik al een hele tijd, maar haar foto’s vervelen nooit! Cynthia post foto’s van make-up, Chubby, selfies en Terschelling! Ik ben stiekem heel erg nieuwsgierig geworden naar Terschelling door haar foto’s…

vicky

Vicky_Od

Het laatste account is ook een “kunst-account”. Vicky komt uit Rusland, dus haar teksten kan ik nooit lezen, maar ze post hele mooie foto’s. Haar creaties zijn altijd heel romantisch. Zachte kleuren en vaak mooie bloemen. Verder post ze ook selfies en ander soort foto’s. Vooral de ‘zachtheid’ vind ik echt heel mooi op dit account!

En dat is dan mijn top 5 als het gaat om Instagram accounts! Kende jij ze allemaal al en heb je nog ‘aanraders’ om te volgen?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

