beauty

Lente | Mijn favoriete voorjaars-nagellakjes

 

DSCN7983-1

Morgen begint de lente officieel, yes! Tijd dus om je bordeauxrode nagellak in de kast te stoppen en pastelkleurtjes eruit te halen! Voor vandaag heb ik mijn vijf favoriete nagellakjes voor het voorjaar op een rijtje gezet!

DSCN8003-1

New York Color Shine In A Minute Nailpolish – 325 Raindrop

Deze lichtblauwe kleur heb ik vorig jaar zomer heel veel gedragen! Ik zag hem op Instagram verschijnen en moest hem hebben. Ik vind hem prachtig! Raindrop dekt in twee laagjes volledig.

DSCN8013-1

Essence The Gel Nailpolish  – 48 My Love Diary

My Love Diary is eigenlijk een kleur die altijd kan. Ik heb hem in de herfst ook erg veel gedragen. Het is een donkere oudroze kleur. Heel neutraal en past werkelijk bij alles! Ook deze kleur dekt volledig in twee laagjes.

DSCN7987-1

Essence Happy Girls Are Pretty Nailpolish – 04 Just Happy! (LE)

Ah, ik vind het zo jammer dat deze kleur limited edition was! Deze lijn lag afgelopen herfst in de winkels en sindsdien heb ik deze lak zoveel gedragen. Just Happy! is een lichtroze kleur met een prachtige glans! Ook weer zo’n kleur die altijd kan. Deze lichte kleur dekt wederom volledig met twee laagjes.

DSCN7997-1Rimmel London x Rita Ora – 558 Go Wild-er-ness

Door het licht komt de kleur van dit lakje niet helemaal goed over. Hij ziet er namelijk blauwig uit, terwijl het echt een lila kleur is! Ik vind deze kleur echt prachtig. Hij is iets meer uitgesproken dan vorige twee. Go Wild-er-ness dekt in twee dunne laagjes.

DSCN7991-1

Rimmel London x Rita Ora – 408 Peachella

Dit is mijn favoriet! Peachella heb ik vorig jaar lente/zomer zo ontzettend vaak gedragen! Dat is ook wel aan het flesje te zien, haha. Ik vind dit echt de perfecte peachy kleur! Ik draag hem erg graag. Ook deze lak dekt in twee dunne laagjes.

DSCN8042-1

Op de foto hierboven zie je de eerste vier lakjes. Op mijn pink draag ik Go Wild-er-ness, op mijn ringvinger My Love Diary, op mijn middelvinger de lichtroze Just Happy! en op mijn wijsvinger draag ik Raindrop. Zoals je ziet had ik mijn dag niet echt met lakken, haha.

Deze vijf nagellakjes draag ik erg graag in het voorjaar. Welke kleuren draag jij graag op je nagels?

Liefs,
Stacy

 

2 gedachten over “Lente | Mijn favoriete voorjaars-nagellakjes

Geef een reactie

