beauty

Lente | Mijn top 5 blushes voor het voorjaar!

DSCN8172-1

Bijna twee weken geleden schreef ik over mijn favoriete nagellakjes voor de lente en nu is het de beurt aan misschien wel mijn favoriete beautyproduct. Blush! Ik houd echt van blush en wissel het liefst zoveel mogelijk af. Toch deel ik vandaag een paar favorieten voor het voorjaar!
DSCN8214-1

DSCN8180-1

Catrice Defining Blush in 030 Love & Peach.

Deze peachy kleur kwam ook al voorbij in mijn top 5 all-time beauty favorieten. Als ik niet weet wat voor blush ik op wil, pak ik áltijd deze. Toch merk ik dat ik hem in de winter wat minder draag, dan in de lente & zomer. Ik vind peachy kleuren namelijk heel erg mooi in het voorjaar!

DSCN8224-1

DSCN8197-1

Catrice Treasure Trove in C01 Caviar And Champagne.

Deze blush zat in een limited edition van een tijdje geleden, maar toch wil ik hem laten zien. Hij is namelijk prachtig! Het is wederom een peachy kleurtje, maar dan met een mooie glans. Ik denk dat ik hem deze lente nog ontzettend veel ga dragen!

DSCN8229-1

DSCN8205-1

Max & More Mineral Blush in 862 Rose.

Oeh, dit kleurtje draag ik zo graag! Hij komt van de Action, maar is echt heel goed gepigmenteerd. Het is een donkere, oudroze kleur. Dit is zo’n tint die eigenlijk altijd wel goed is. Toch draag ik hem voornamelijk in de lente.

DSCN8220-1

DSCN8188-1

Essence Cinderella in 01 So This Is Love.

Dit is echt de meest schattige blush die ik heb! Kijk dan hoe lief de verpakking eruit ziet! Ook de kleur is prachtig. De kleur is iets koeler en lichter dan de Max & More blush. Dit soort tinten vind ik -samen met perziktinten- erg mooi in het voorjaar!

DSCN8236-1

DSCN8233-1

DSCN8208-1

Kiko Milano Moon Dust Face Powder in 01 Mysterious Pink.

Aah, deze blush vind ik zó prachtig! De kleur is roze, maar ergens zie ik ook wel een hintje  peach erdoorheen. Heel apart. Ook heeft deze blush een hele mooie glans, waardoor je hem ook makkelijk kan dragen zonder highlighter. Dit is -denk ik- mijn favoriet van deze vijf!

DSCN8240-1

Hier nog even de swatches! Ik heb ze op precies dezelfde volgorde aangebracht als dat ik ze beschreven heb!

DSCN8242-1

Dit is mijn top 5 voor de lente als het gaat om blush. Een beetje jammer is wel dat drie van de vijf in een limited edition zaten. Ik heb eigenlijk voornamelijk limited edition blushes, omdat ik die meestal mooier vind dan die in het normale assortiment.

Welke blush draag jij graag in de lente?

Liefs,
Stacy

 

 

Een gedachte over “Lente | Mijn top 5 blushes voor het voorjaar!

Geef een reactie

