lifestyle

Lifestyle | Ik wil meer gaan lezen.

DSCN8254-1

Op de basisschool hield ik heel erg van lezen. Het ene na het andere boek verslond ik. Maar toen ik naar de brugklas ging, was die liefde weg. Nu wil ik het lezen weer gaan oppakken en ik ga je vandaag vertellen hoe!

DSCN8251-1
Waarom?
Ik wil weer meer gaan lezen, omdat het me ontspant. Ik merk dat ik er rustig van word! Ook vind ik lezen gewoon erg leuk.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik er ooit mee gestopt ben. Misschien door het huiswerk en de drukte van school?

Hoe ga ik het aanpakken?
Ik wil eerst beginnen met elke avond een stukje te lezen, zodat ik daarna rustig kan slapen! Daarnaast wil ik ook steeds meer overdag gaan lezen. Mobiel weg en een boek erbij!

Doel?
Ik wil niet een specifiek aantal boeken lezen dit jaar, maar ik ga het wel bijhouden! Dit ga ik doen in een notitieboekje en hopelijk motiveert dat me! Mijn doel is voornamelijk om weer meer te gaan lezen.

DSCN8248-1

Dat is dus wat ik wil gaan doen!
Ik lees op het moment ’s avonds een stukje uit het boekje van Simon Keizer. “Ik & Simon” bestaat uit korte verhalen en columns. Erg leuk om te lezen! Ook was ik een tijdje geleden begonnen in “Fashionista!”. Ik wil ook als ik een aantal boeken uit heb, een boek-review doen. Dus dat kunnen jullie dan verwachten!

Lees jij veel boeken? En heb je nog aanraders?

Liefs,
Stacy

Een gedachte over “Lifestyle | Ik wil meer gaan lezen.

Geef een reactie

