beauty

Beauty | Lipstickstash – Nude

DSCN8271-1Ik ben gek op lipproducten. Lipstick, lipbalsems, lip lacquers, en heel soms vind ik lipgloss ook heel fijn. Vandaar dat ik jullie mijn lipstickstash ga laten zien. Maar wel in delen, dus vandaag begin ik met de nude kleuren!

DSCN8259-1

Van boven naar beneden: 01 Macaron, c’est bon! (LE) – Liquid Lipstick in 02 Beauty Secret – Stay With Me Lipgloss in 02 My Favorite Milkshake

DSCN8278-1Lipliners: Links – 06 Satin Mauve; Rechts – 07 Cute Pink
Lipsticks: Links – 06 Barely There!; Rechts -07 Natural Beauty

DSCN8305-1

Sheer Lipbalm in 01 Pretty You! (LE)

 Met Natural Beauty begon mijn liefde voor natuurlijke kleuren lipsticks. Ik droeg deze vrijwel elke dag naar school. Dat is ook wel te zien trouwens! Op het moment draag ik de liquid lipstick, de lipstick Barely There! en de sheer lipbalm van Essence veel.

DSCN8280-1

Boven: 060 Pink Up Your Life  – Onder:  050 Sugar Crush 
DSCN8295-1Van links naar rechts: 020 Maroon – 130 Frozen Rose (niet meer te koop) – 370 In A Rosegarden

De lipgloss in Pink Up Your Life heb ik een periode heel veel gedragen, maar nu pak ik hem er nog weinig bij. Terwijl hij wel erg mooi is! Maroon en In A Rosegarden zijn twee hele grote favorieten!

DSCN8333-1Van links naar rechts: Max & More lipstick in Baby Pink – Wet n Wild, Wild Shine lipstick in E924 Fetish – Onbekend merk in L2069.

Dan heb ik ook nog “nude” lipsticks van andere merken, waarvan ik maar één lipstick heb. De Max & More lipstick moet ik echt meer gaan dragen! Hij is namelijk prachtig.
Aan de Wet n Wild lipstick moet ik nog een beetje wennen. Het is namelijk een aparte kleur, met een kleine glans. Wel vind ik de kleur erg mooi!
De derde lipstick zat in een make-up box van de Hema. Een hele fijne box, trouwens! Deze lipstick is ook een groot favoriet geweest!

DSCN8310-1Van links naar rechts: NYC Expert Last Lip Lacquer in 204 Central Park Passion – Rimmel London Provocalips in 200 I’ll Call You – Basic Vanilla Lip Gloss (zonder kleur)

 De laatste drie zijn geen lispticks of lipglosses, maar lip lacquers en lipcreams! De NYC lip lacquer draag ik graag in combinatie met de Essence lipliner in 07 Cute Pink. Een hele mooie combinatie!
De Rimmel Provocalips draag ik graag. I’ll Call You is een rozige tint, maar wel iets donkerder dan nude. Tenminste voor mij. De Provocalips blijven lang op de lippen zitten en ze voelen ook fijn op de lippen. Echt een aanrader!
De laatste “lipgloss”, -het is meer een lipcream-, kocht ik op de Zwarte Markt. En hij is eigenlijk heel erg goed! Hij is mat, maar voelt niet vervelend aan op de lippen.

Dit is dan mijn “nude” lipstickstash. Allemaal hele fijne producten en mooie kleuren. Volgende keer zal ik jullie mijn najaarskleuren latenNYC zien!

Liefs,
Stacy

2 gedachten over “Beauty | Lipstickstash – Nude

Geef een reactie

