persoonlijk

Persoonlijk | Project Positief Tag!

think happy be happy.png

De Project Positief tag is al in 2014 verzonnen door Dagmar van By Dagmar Valerie   en toen vond ik hem al erg leuk! Toch besloot ik hem nu pas in te vullen. Een beetje positiviteit is altijd wel welkom toch?! Ik vertel jullie wat voor mij geluk is, wat mijn favoriete quote is en waarvoor je mij ’s nachts wakker maken!

walt disney

Wat is je favoriete quote en waarom?

Ik houd van quotes en heb daardoor niet specifiek één favoriet eigenlijk! Een paar favorieten:
– Work hard. Dream big.
– Every great dream begins with a dreamer.
– Life begins at the end of your comfort zone.
– Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it.
– The way to get started is to quit talking and begin doing.

Welke droom zou je in je leven willen realiseren? Yes you can!

Ik zou heel graag ooit een keer naar Amerika willen. Het liefst in de vorm van een roadtrip, zodat je meer kan zien dan één gebied/stad. Ook zou ik later weleens vrijwilligerswerk willen doen in bijvoorbeeld Afrika. Een iets kleinere droom is om later een baan te hebben waar ik heel veel energie en plezier uit haal. Ook hoop ik ooit een huisje, boompje, beestje te hebben!

Wat betekent geluk voor jou?

Geluk betekent voor mij warmte, plezier, energie en liefde. Al die dingen zorgen ervoor dat ik me gelukkig voel. Veel lachen met de mensen waar ik van houd, zorgt voor geluk. Geluk zit niet alleen in de grote gebeurtenissen, maar eigenlijk juist in de kleine dingen op een dag!

Wie kan jou ontzettend opvrolijken?

Mijn familie kan mij altijd wel aan het lachen krijgen! Ook kan ik altijd erg lachen om onze huisdieren! Zo hebben wij eigenlijk hele grappige honden en doet Binky (mijn konijn) ook heel vaak rare dingen.

Voor wat mogen we je ’s nachts wakker maken?

Voor niks! Ik zou serieus niet weten waarvoor men mij wakker kan maken… Mijn slaap is mij heilig, haha.

never give up

Waardoor kreeg je laatst een lachbui?

Echt lange lachbuien – dat je niet meer bijkomt van het lachen en bijna in je broek plast – heb ik eigenlijk niet heel vaak. Maar ik kan soms heel erg lachen om de gesprekken die ik heb met mijn moeder of zus. En dan komt het soms weleens voor dat het gelach erg vaak en veel is!

Op welke prestatie ben je ontzettend trots?

Oeh, dit soort vragen vind ik altijd erg moeilijk! Ik ben er trots op dat ik mijn havodiploma heb gehaald. Het was een raar jaar, maar eerlijk gezegd heb ik nooit getwijfeld of ik hem ging halen. Want dat ging ik gewoon doen! Ik heb mijn diploma ook echt netjes gehaald, dus niet net aan. Daar ben ik eigenlijk wel trots op!

Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven?

Luister naar je eigen hart en maak je eigen keuzes. Keuzes kunnen soms beïnvloed worden door anderen, neem hun advies zeker mee, maar ga uiteindelijk voor het gevoel in je hart! Dat gevoel is juist en daar voel jij je ook het prettigst bij uiteindelijk!

Bedankt voor het lezen! En nu ben ik wel erg benieuwd wat geluk voor jou betekend?!

Liefs,
Stacy

 

 

Geef een reactie

