fashion

Fashion | The Leather Jacket

suede rokje 1

Hi allemaal! Voor vandaag heb ik weer eens een fashion-artikel! Ik heb via Polyvore outfits samen gesteld en die wil vandaag laten zien. Één kledingstuk komt in elke outfit terug en dat is het leren jack! Ik vind een leren jackje namelijk een typisch lente-kledingstuk! Kijk je mee?

streepjes 1

In deze outfit zitten een aantal favorieten van mij: Streepjes, witte All Stars, een button front skirt en het leren jack! Dit is echt een outfit die ik snel zou dragen!

 

jurkje 1

Deze outfit is wat netter dan vorige. Het jurkje kan best vormloos vallen en dan accentueer je met een riempje je taille. Het leren jack maakt deze outfit niet té netjes en iets meer casual.

ripped jeans 1Dit is -denk ik- mijn favoriet! Zo’n blouseje wil ik trouwens nog graag! Deze outfit is redelijk casual, maar de blouse maakt het ook wel wat netter. Ik kon trouwens echt niet kiezen welke schoenen ik het leukst vond! Het linker paar maakt het iets meer chunky en de hakken maken het heel netjes. Welke schoenen vind jij het leukst? Ik vind het allebei wel tof!

Welke outfit vind jij het leukst?

Liefs,
Stacy

 

2 gedachten over “Fashion | The Leather Jacket

Geef een reactie

