beauty

Beauty | Lipstickstash – Najaarskleuren

DSCN8405-1Vorige keer liet ik jullie al een deel van lipstickstash zien: De nude kleuren. Vandaag is het tijd voor een ander deel van mijn stash, namelijk de najaarstinten! Iets heel anders dan de nude kleuren dus. Opvallend en donker, zo kan je dit deel het best omschrijven! Kijk je mee?

DSCN8383-1Max & More lipstick in Warm Wine – Onbekend merk in L2056

Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze kleuren niet veel draag. Dat is ook wel te zien aan de lipsticks. De rechter lipstick is redelijk stroef, daardoor pak ik hem minder vaak. De Max & More lipstick moet ik wel meer gaan dragen!

DSCN8390-1Hema Soft Matt Lipbalm in 11 – Kiko Milano Pencil Lip gloss in 12

De Hema Soft Matt Lipbalms vind ik erg fijn en deze kleur vind ik prachtig! Hij is niet heel donker, maar wel een beetje apart. Deze heb ik het afgelopen najaar er vaak bij gepakt!
Het Kiko lipgloss potlood pak ik er niet vaak bij. De kleur is redelijk donker en dat vind ik altijd best spannend.

DSCN8396-1NYC Expert Last Lip Lacquer in 400 Big City Berry

Oeh, deze kleur vind ik werkelijk prachtig! Ik heb deze heel regelmatig gedragen afgelopen najaar. Prachtig kleurtje en blijft lekker lang zitten. Een favoriet!

DSCN8370-1

DSCN8377-1 Essence Stay Matt Lipcream in 02 Smooth Berry – Essence Come To Town LE in 02 Wrapped in Pink

De Stay Matt lipcream is al redelijk oud. Volgens mij heeft dit product nu een andere verpakking. Ik weet trouwens ook niet of deze kleur nog te koop is… De kleur is frambozenrood. Je zou dit kleurtje nu ook nog makkelijk kunnen dragen!
De andere lipstick komt uit de kerstcollectie van 2014. Prachtig tintje! Ik vind het alleen niet echt roze, maar meer paars.

DSCN8355-1Catrice Ultimate Colour Lipstick in 260 It’s Matt World – 340 Berry Bradshaw Catrice FALLosophy in C03 Little Red Riding Hood

De laatste drie zijn van Catrice. Van deze kleuren heb ik vooral de laatste lipstick veel gedragen afgelopen najaar. It’s a Matt World kan eigenlijk altijd wel, toch draag ik hem voornamelijk in het najaar.

Dit zijn mijn “najaarslipsticks”. Mijn favorieten zijn -denk ik- die van NYC, de Essence lipstick en de Catrice FALLosophy lipstick!

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

