beauty

Beauty | Review Essence Lipstick 06 Barely There!

DSCN7444-1De longlasting lipsticks van Essence vind ik erg fijn. Ze zijn niet duur, maar ze zijn wel van goede kwaliteit. ‘Barely There!’ is een redelijk bekende kleur. Althans, ik had er al best veel over gehoord. Ik heb de lipstick nu een paar maanden in mijn bezit en het is een favoriet geworden!

DSCN7458-1

De Longlasting Lipsticks van Essence hebben een matzwarte huls met een klein, gekleurd randje. Daarop kan je alvast spieken wat voor kleur het is. Handig als je meerdere kleuren in je collectie hebt!

DSCN7451-1Barely There! is een natuurlijke kleur. Voor mij is het een beetje een my lips but better kleur, want hij is iets donkerder dan mijn eigen lippen. Maar hij is ook weer niet zo donker dat het heel erg opvalt. Ik vind ‘m mooi!

DSCN7482-1

Swatch! De lipstick is goed gepigmenteerd. Niet geweldig, maar gewoon prima. Ik vind de kleur echt prachtig! Laten we naar de full-face foto’s gaan kijken.

DSCN8345-1
lippen-1

Zoals je ziet is de finish van deze lipstick niet echt glanzend. Ik zou het semi-matt of velvet noemen. Barely There! voelt fijn aan op de lippen. Hij is wat matter, maar het voelt niet droog aan op de lippen. Dat is een groot pluspunt!

DSCN7467-1Deze lipstick is echt groot favoriet geworden! Ik draag hem elke week minstens één dag wel. De kleur past overal bij en dat vind ik erg handig. De lipstick is niet écht longlasting, maar blijft wel een tijdje zitten. Zelf vind ik dat niet heel erg,omdat  de lipsticks heel makkelijk bij te werken zijn!

Barely There! is echt een aanrader als je niet van opvallende lipsticks houdt, maar wel van een velvet finish.

Essence Longlasting Lipsticks zijn te koop bij het Kruidvat en Trekpleister voor €1,99

Liefs,
Stacy

Een gedachte over “Beauty | Review Essence Lipstick 06 Barely There!

Geef een reactie

