lifestyle

Lifestyle | Ik doe aan Yoga!

yoga

Yoga… Iets waar ik al een tijdje mee wilde beginnen en nu eindelijk ga doen! Ik heb het nu een aantal keer gedaan en ik moet zeggen: Ik vind het fijn! Vandaag deel ik mijn favoriete yoga-filmpjes met jullie. Kijk je mee?

Om te beginnen wil ik elke zondagavond een kwartiertje tot een half uurtje yoga doen. Zodat mijn lichaam eraan kan wennen, maar ook zodat het in mijn ‘systeem’ komt. Laatst deed ik het op zondagavond en ik voelde meteen dat ik heel relaxed m’n bed in ging. Zo fijn!

Nu verder met mijn favorieten tot nu toen!

Yoga with Adriene” vind ik -voor mij- het beste yoga-kanaal op YouTube. Adriene is heel rustig. Praat wel veel, maar persoonlijk vind ik dat niet erg. Ze heeft namelijk een hele fijne stem om naar te luisteren. Haar routines ontspannen mij altijd heel erg!

Deze wilde ik ook nog even delen. Van dit filmpje werd ik zo relaxed! Hij komt van het kanaal “Yoga with Katie“.Β Katie heeft maar vijf video’s gemaakt en dat vind ik wel jammer. Deze is namelijk heel erg fijn!

DitΒ zijn mijn favoriete Yoga-filmpjes tot nu. Deze laten mij echt heel relaxed voelen en maken mijn lichaam ook ‘open’. Doe jij aan Yoga?

Liefs,
Sta
cy

Geef een reactie

