beauty

Beauty | Review: I Heart Make-Up Pink Fizz Palette

DSCN8411-1

De chocolade paletten van I Heart Make-Up zijn razend populair. Niet zo raar dus dat I Heart Make-Up nieuwe chocolaatjes uitbrengt. Zelfs een roze chocoladereepje! Deze stond erg hoog op verlanglijstje, dus toen ze bij het Kruidvat te koop waren, kocht ik ‘m! En oh, wat is deze ook weer geweldig!

DSCN8433-1In het Pink Fizz Palette zitten roze tinten, maar ook blauw en zelfs wat warmere kleuren. Ik had verwacht dat dit een heel koel palette zou zijn, maar dat valt me reuze mee. Er zitten voornamelijk shimmery kleuren in; Drie kleuren zijn mat.

DSCN8424-1

swatch 1Champers – Drink – Bubbles
Girl – Party – Rosy – Cork – Pop

 De pigmentatie is echt prima! De kleuren vind ik trouwens echt prachtig. Champers en Drink lijken niet heel gepigmenteerd, maar dat zijn ze wel. De kleuren liggen alleen dichtbij mijn huidskleur. Rosy is meer een top coat. Deze kleur bevat een prachtige glans, maar dit komt niet op de camera over.

DSCN8423-1

swatch 2Flute – Sprakling – Toast
Elegant – Celebrate – Truffle – France – Pink Fizz

Ook deze pigmentatie ziet er weer prima uit! De drie eerste kleuren lijken op mijn arm bijna hetzelfde, maar dat is in het echt helemaal niet zo. Flute heeft een bruine ondertoon, Sparkling is meer lila-achtig en Toast is meer roze. France vind ik trouwens ook prachtig!

DSCN8414-1

DSCN8431-1

Ja, ik ben helemaal blij met dit palette. Ik vind het echt een geweldig palette voor de lente en zomer. Ik zal binnenkort een ooglook plaatsen met het Pink Fizz Palette.
Mijn favoriete kleuren zijn Girl, Party, Pop, France, Toast, Truffle en Elegant. Maar eigenlijk vind ik ze allemaal prachtig!
Dit palette is zeker een goede toevoeging aan de chocoladefamilie van I Heart Make-Up!

Liefs,
Stacy

Een gedachte over “Beauty | Review: I Heart Make-Up Pink Fizz Palette

Geef een reactie

