persoonlijk

Persoonlijk | Hoe gaat het met mijn doelen voor 2016?

goals 3

Hoi! Begin dit jaar plaatste ik een artikel met mijn doelen voor 2016. Aangezien we bijna op de helft van het jaar zijn, leek het me leuk om terug te kijken. Met welke doelen ben ik goed op weg en voor welke moet ik me nog even inzetten?

♥ Beginnen met sporten én het volhouden.

Begin deze maand ben ik weer vol begonnen met sporten. Hoe het er nu uit ziet, houd ik het redelijk vol. Ik heb zin om te sporten en heb ook weer motivatie! Ik vind het zelfs leuk worden! Over anderhalve week schrijf ik nog een uitgebreidere update over de Blogilates kalender.

♥ Regelmatig blijven bloggen.

Dit lukt zeker! Er komt nog steeds op woensdag en zondag een artikel online en dat was ook precies mijn doel! Hopelijk kan ik dit blijven volhouden als ik begin met studeren…

goals 2

♥ Meer experimenteren op mijn blog.

Mwah… Ik vind dat ik aan dit doel nog wel wat harder mag werken. Er komt tegenwoordig wel meer lifestyle online en minder beauty. Daar ben ik blij mee! Maar ik zou ook nog graag recepten willen posten en misschien DIY’s. Ook wil ik nog steeds meer met fashion doen!

♥ Bezig blijven met tekenen en waterverven.

Dit doel is nog helemaal niet gelukt! Ik heb in 2016 nog helemaal niet vaak geverfd en getekend. Wel wil ik dit vaker gaan doen, dus dit doel houd ik in mijn gedachten!

♥ Genieten van de kleine dingen.

Dit lukt zeker! Ik geniet op het moment echt met volle teugen! Ik ben heel gelukkig op het moment en dit komt zeker door de kleine dingen! Hopelijk houden we dit vol tot het einde van het jaar.

goals 1

♥ Inschrijven voor een vervolgstudie.

Dit is ook zeker gelukt! Ik heb mij inschreven voor de studie Social Work op Hogeschool InHolland. Hier en hier kon je daar al meer over lezen!

♥ Meer “offline” zijn.

Dit lukt een beetje. De laatste tijd lukt dat wel steeds beter. Ik denk wanneer de zomer er aan komt, dat dit nog beter zal lukken!

Dat waren alle doelen die ik voor mezelf had opgesteld. Ik ben eigenlijk best tevreden! Sommige dingen mogen nog wel iets beter lukken, maar ik denk dat dat wel goed komt! Trouwens, vinden jullie ook niet dat het jaar wéér ontzettend snel gaat? Het is al bijna juni!

Hoe gaat het met jouw doelen?

Liefs,
Stacy

 

 

3 gedachten over “Persoonlijk | Hoe gaat het met mijn doelen voor 2016?

Geef een reactie

