beauty

Beauty | Goede beautygewoontes die ik niet heb

DSCN8081-1

Goede beautygewoontes… Ik ken er best wat, maar heb ik ze allemaal? Nee. Laat ik er veel links liggen? Ja! Veel beautygewoontes kan je makkelijk toepassen en dat is wat ik van plan ben. Goede beautygewoontes die ik niet heb, mezelf aanleren. Ik begin hiermee door ze op te schrijven. Misschien herken jij jezelf hier ook wel in?

03 Shooting Star  3

♥ Nagels verzorgen.

M’n nagels lakken doe ik, maar verzorgen? Nee, dat niet. Ik weet dat het goed voor je nagels is om te smeren met crème en je nagelriemen te verzorgen. Maar ik vergeet het eigenlijk altijd.

♥ Scrubben & Smeren.

Vooral in de winter laat ik het scubben achterwegen. Wanneer het zonnig wordt en de jurkjes de kast weer uitkomen, doe ik het wat vaker. Maar nog steeds niet genoeg. Scrubben en smeren wil ik nu één keer in de week gaan doen. Want je lichaam voelt wel héél fijn aan hierna.

♥ Elke dag SPF gebruiken.

Ik gebruik echt nóóit SPF. Alleen wanneer ik in de zon ga zitten of wanneer ik op vakantie ben. Maar anders echt niet. Misschien komt het ook wel doordat ik niet heel snel verbrand, dat ik daarom de zonnebrand laat liggen. Slecht excuus hè?

DSCN8131-1

♥ Handen en voeten verzorgen.

M’n voeten smeer ik nog weleens in, vooral in de zomer. Dus dat gebeurt nog weleens. Niet vaak alleen. Mijn handen verzorg ik nog slechter. Zo nu en dan scrubben en insmeren met een fijne crème zal al wonderen doen.

♥ Make-up kwasten wassen.

Ik denk dat heel veel meiden zich hier schuldig aan maken: Te weinig je make-up kwasten schoonmaken. Ik neem me altijd voor om het één keer in de twee weken te doen. Maar uiteindelijk laat ik ze dan nog weken liggen. Het is helemaal geen stom klusje, maar ik heb er gewoon geen zin in. Het is ook zo gedaan, dus dat moet gewoon vaker gebeuren!

En? Herken jij jezelf hierin?

Liefs,
Stacy

3 gedachten over “Beauty | Goede beautygewoontes die ik niet heb

  1. Ik herken mezelf hier ook wel beetje in.
    M’n nagels en voeten verzorg ik wel. Komt misschien ook wel beetje opdat ik nagelstyliste geweest ben.
    Maar m’n make-up kwast(en) maak ik eigenlijk bijna nooit schoon….

      1. Ah, tof dat je nagelstyliste bent geweest! Leuk om te horen dat jezelf er een beetje in herkent!

Geef een reactie

