persoonlijk·quotes

Quote | Favoriete Disney Quotes

 

miraclesVandaag heb ik een artikel voor jullie vol met quotes! Met Disney quotes! Ik houd van Disney en ik ben gek op quotes, dus waarom zouden we die twee niet combineren? Vandaag dus een artikel met veel afbeeldingen en weinig tekst. Kijk je mee?

time never planned
mary poppins
ohanadreams
friends - pooholaf
always
dare
have courage and be kind
Zรณ, dat zijn heel wat quotes.. Ik kon er nog meer plaatsen, maar dan zou dit artikel enorm lang worden, haha. Ik heb nu echt een selectie gemaakt van mijn favorieten. Misschien deel ik nog wel een keer een deel 2?

Wat is jouw favoriete Disney quote?

Liefs,
Stacy

 

Geef een reactie

