lifestyle·persoonlijk

Sport | Blogilates May Calender Update

easier

Half mei schreef ik een artikel over de mei-kalender van Blogilates. Het is nu juni, dus die kalender is afgelopen! Vandaag deel ik een update met jullie, waarin ik mijn ervaringen vertel!

Ik vond het een fijne kalender! Wel moet ik zeggen dat ik wat dagen soms heb overgeslagen. Vooral in de laatste week, want dan was ik met andere dingen bezig en was ik ’s avonds erg moe. Of ik had geen zin, haha.

Ik wil nu gaan beginnen met de juni-kalender, maar ik ga het wel wat anders aanpakken dan vorige maand. Ik wil nu een beetje mijn eigen indeling maken. In de kalender staat bijvoorbeeld dat vrijdag een rustdag is: dit vind ik alleen niet zo fijn. Ik doe liever op vrijdag nog een goede work-out en dat ik dan zondag een rustdag neem. Dat soort kleine dingen wil ik voor mezelf gaan veranderen. Ik ga me -denk ik- ook niet elke dag aan de kalender houden, maar ook zelf wat oefeningen doen. Dus dan is de kalender een soort houvast.

started

Ik heb het sporten wel weer helemaal “herontdekt”. Ik vind het weer leuk en de video’s zijn fijn. Cassey motiveert je echt tijdens de work-out en ze gaat gewoon een soort gesprek met je voeren. Dat vind ik wel fijn! Wel wil ik het dus iets anders gaan doen. Ik wil iets meer cardio doen en ook wil ik weer gaan hoelahoopen. Ook wil ik meer Just Dance en zumba gaan doen. Dit deed voorheen best vaak op de Wii, maar nu niet meer. Terwijl ik dansen juist heel erg leuk vind!

Dat was dus mijn update! Fysiek voel ik trouwens ook dat ik wat sterker ben geworden, maar ik zie nog niet echt wat aan mijn lichaam. Maar dat is niet erg; ik vind het vooral erg fijn dat ik voel dat ik sterker ben!

Liefs,
Stacy

 

 

Geef een reactie

